Co jsme uplynulý týden hledali a sdíleli: Sophia Loren a letní čas

Opilý dlaždič, experimenty na lidech doktora Ládi Hrušky a samozřejmě velká výhra Slováků, kterým zase jednou máme co závidět. Opět jsme nahlédli do internetových zájmů Čechů za minulý týden.

Top skokani na Seznamu

1. deníky a tisk seznam (+ 16 929 %)
Seznam.cz spustil novou podobu doporučených odkazů s tipy na kvalitní webové stránky. Nejvíce lidi zjevně zajímá sekce Deníky a tisk.

2. sophia loren (+ 11 000 %)
Sophii Loren bude brzy 80 a pořád je to celkem štramanda, o čemž se každý musí přesvědčit na vlastní oči.

3. apríl (+ 4 399 %)
Tentokrát to bylo trochu únavné a kvalita vtipů nebyla příliš vysoká. Aby ne, když si je většina lidí zjevně okopírovala z internetu.

4. hrnkové knedlíky ládi hrušky (+ 3 110 %)
Láďa Hruška se svým hrncem opět řádili. A když budete děti zlobit, tak vás v něm upeče taky! Nejspíš s kuřecími prdelkami a kachními blánami.

5. změna času ze zimního na letní 2014 (+ 2 949 %)
Zmana času, to jsou vždy zmatky. Je to o hodinu míň, nebo o hodinu víc? Tentokrát nám hodinu vzali.

6. česká miss 2014 (+ 1 875 %)
Mnoho krásných žen na jednom pódiu. To by bylo, aby to internetem nepohnulo. Nahé sice nebyly, ale množství pomáhá.

7. přesný čas (+ 1 689 %)
Tohle se nám stalo poprvé, ale až do přípravy tohoto článku jsme vůbec nezaregistrovali, že se už změnil čas. A asi jsme nebyli jediní. Když si člověk takhle náhle uvědomí, že neví, v jakém že to vlastně žije časovém pásmu, nezbývá, než se zeptat internetu.

8. pixwords obrázky odpovědi (+ 1 600 %)
Pixwords je stále oblíbenější online hlavolam a v našem žebříčku není poprvé.

9. tn cz seznam pozemků a nemovitostí bez majitele (+ 1 409 %)
Kauza zázračných dědictví z minulého týdne pokračuje i dále.

10. výsledky lidovky (+ 1 151 %)
Věděli jste, že na stránkách Lidových novin existuje stránka s obrovským množstvím sportovních výsledků? Pokud ne, stejně jako naprostá většina obyvatel, tak se podívejte.

Nejsdílenější články Facebooku

Že práce šlechtí, to ví snad každý, málokomu se však podaří pracovat naplno i v podroušeném stavu, a to navíc na cizím. Nejsilnější ohlas na Facebooku získaly totiž zprávy týkající se opilého dlaždiče, který se v noci snažil dodělat práci kolegů z konkurenční firmy. Přes 70 % všech interakcí přitom tvořily liky a díky tomu jednalo o nejlajkovanější článek uplynulého týdne. Zpráva o novém receptu Ládi Hrušky obsadila nakonec druhé místo s výrazným odstupem. Na třetí pozici skončila zpráva o novém prezidentovi Slovenské republiky. Zbytek první desítky tvoří méně úspěšné rychlorecepty, Amazon v Brně a romština jako předmět ve školách.

1. Opilý dlaždič narazil na rozestavěný chodník, hodiny ho zkoušel dodělat
…15 953 interakcí celkem, z toho 2 489 sdílení, 11 432 likes a 2 032 komentářů

2. NOVÝ LÁĎŮV RECEPT: Výborné hrníčkové knedlíky
…6 418 interakcí celkem, z toho 2 549 sdílení, 3 147 likes a 722 komentářů

3. KOMENTÁŘ: Andrej Kiska. Další velká výhra Slovenska
…5 613 interakcí celkem, z toho 1 074 sdílení, 3 922 likes a 617 komentářů

Top témata na českém a slovenském Twitteru

Zájem na Twitteru byl opět velmi orientovaný na politickou situaci nejen na Slovensku, ale stále i na krizi na Ukrajině. Prim už však hrály informace o prezidentských volbách na Slovensku. Silně rezonovaly i reakce na poslední díl seriálu How I Met Your Mother, který se po devíti nekonečných sériích dostal konečně do finále. Z ostatních hashtagů, které se dostaly do TOP10, nelze vynechat #spring a #počasí, jež zřejmě oficiálně potvrzují příchod jara.

Data o vyhledávání pocházejí přímo od Seznam.cz a zahrnují období od poloviny minulého týdne do poloviny aktuálního týdne. Data o sociálních sítích poskytuje Ataxo prostřednictvím služeb Lajkovani.cz, Klaboseni.cz a Obrazeni.cz.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Liga na ochranu internetu přichází, oficiálně od čtvrtka

Už tento týden, ve čtvrtek 19. července, začne fungovat ambiciózní projekt Internet Defense League. Jeho cílem je propojit velké i malé weby a jejich návštěvníky do jedné velké sítě, skrze níž bude možné v případě nouze vyslat signál a vydat se do boje za svobodu internetu. A co víc, otevřená inspirace Batmanem a internetovými memy nadchne každého geeka.
Přečtěte si více

Dobrovolné videoreklamy si vedou lépe než ty vnucené

Určitě to znáte také. Pustíte si video na internetu, ale než vám jej stránka zobrazí, musíte až několik desítek vteřin vydržet předchozí reklamu. Podle dat od Jun Group si ale alternativa v podobě dobrovolně zobrazované videoreklamy vede o poznání lépe než dnes široce rozšířená forma takzvaných pre-roll reklam.