Charita podle Toyoty: Milion jídel za milion zhlédnutí

Pokud se značka pouští do charitativních projektů, jen málokdy si přeje, aby se o této aktivitě nikdo nedozvěděl. Zvlášť s nástupem sociálních sítí se chuť po šíření ještě zvyšuje. Dřív jste mohli o sobě dát vědět tak maximálně v médiích, teď můžete lovit nové fanoušky, nebo třeba počet zhlédnutí na YouTube. Jako to aktuálně dělá Toyota.

Bouře Sandy zpustošila americké východní pobřeží už na podzim loňského roku. Podle Toyoty je ale na místě stále spoustu postižených, kteří mnohdy nemají ani na jídlo a základní hygienické prostředky.

Společně s Food Bank tak rozdávají až milion jídel/balíčků postiženým přírodní katastrofou. Krátký dokumentární film o organizaci humanitární pomoci vytvořilo režisérské duo Henry Joos a Ariel Shulman (vystupují pod názvem Supermarché a mají na svědomí třeba filmy Catfish nebo Paranormal Activity 3 a 4) a aktuálně má už na kontě 930 tisíc zhlédnutí, takže ke kýženému milionu má opravdu kousek.

Marketing Toyoty dal AdWeeku navíc moc hezká doprovodná čísla. Kampaň zatím vygenerovala:

  • 214 milionů media impressions
  • 41 % diváků celý dokument zhlédne do konce
  • 2000+ sharů na Facebooku
  • 1000+ Twitter favorites

Meals Per Hour

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Zatmění Slunce, zeleninové recepty a Plzeň-Slavie. To vše i dost dalšího zajímalo Čechy minulý týden

Minulý týden jsme byli my, Češi, hodně zvědaví. Určitě největší událostí bylo zatmění Slunce, a tak jsme si o tom hledali patřičné informace. Na pulty supermarketů k nám dorazil také tuřín a jelikož jsme "lidi koumaví", tak jsme hledali recepty, kde by se tuřínu dalo naplno využít. O to všechno a i jiné věci se Češi v minulém týdnu na internetu zajímali.