Bouře Sandy zpustošila americké východní pobřeží už na podzim loňského roku. Podle Toyoty je ale na místě stále spoustu postižených, kteří mnohdy nemají ani na jídlo a základní hygienické prostředky.
Společně s Food Bank tak rozdávají až milion jídel/balíčků postiženým přírodní katastrofou. Krátký dokumentární film o organizaci humanitární pomoci vytvořilo režisérské duo Henry Joos a Ariel Shulman (vystupují pod názvem Supermarché a mají na svědomí třeba filmy Catfish nebo Paranormal Activity 3 a 4) a aktuálně má už na kontě 930 tisíc zhlédnutí, takže ke kýženému milionu má opravdu kousek.
Marketing Toyoty dal AdWeeku navíc moc hezká doprovodná čísla. Kampaň zatím vygenerovala:
- 214 milionů media impressions
- 41 % diváků celý dokument zhlédne do konce
- 2000+ sharů na Facebooku
- 1000+ Twitter favorites