Český marketing ve zkratce. Zlomové momenty a propady za posledních deset let

Bóbika, Stream nebo Kofola… Vzestupy a propady českého marketingu za uplynulou dekádu shrnula agentura Nydrle v časové ose. Mapuje nejlepší kampaně, začátky i konce digitálních agentur, ale i nové technologie. A jestli se vám nelíbí, můžete si ji předělat.

Kdo by si nechtěl zavzpomínat na Bóbika, první vánoční zabodování Kofoly nebo nakonec i inovativní QR kódy od Mallu v metru. A pamatujete, kdy vlastně firmy objevily Facebook? Nebo kdy na trh vtrhly první slevové servery? Není to tak dávno.

nydrle marketing

Český digitál v jedné časové ose zpracovala agentura Nydrle, která tak slaví desáté narozeniny. Slibuje, že projekt bude průběžně aktualizovat. Proto také končí rokem 2013. Kdo má dojem, že na ose něco významného chybí, může agentuře zasílat návrh na doplnění významných momentů.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Hudba on-line, nebo on air? Jak Češi poslouchají hudbu

Způsob prodeje a poslechu hudby zaznamenal za posledních pár let ohromný rozvoj. CD vystřídal formát MP3 a klasické walkmany zase přenosné přehrávače a telefony. Jak poslouchají hudbu Češi? Odpověď poskytuje průzkum Seznam.cz, který tradičně vytvořil i několik pohledných grafů.