Český Greenlight promění s novou službou Loop.gl Londýn v obrovskou galerii

Česká digitální firma Greenlight představuje svůj první globální produkt Loop.gl, pro který zvolila interaktivní marketing. Umělcům a dalším kreativcům otevírá možnost zaslat svá nejlepší díla do online galerie London Loop. Veřejnost pak svými hlasy rozhodne, která díla se každý den zobrazí na 72 digitálních reklamních plochách v centru Londýna. 

Službu Loop.gl ocení především kreativci a umělci, protože umožňuje sdílení velkých souborů a spolupráci nad nimi v týmu ve formě konverzací. Proti jiným řešením nabídne vše, tedy všechny soubory i zprávy, na jednom místě.

„Greenlight je tým třiceti chytrých lidí se zkušenostmi nejen z digitální sféry. Máme mnoholeté zkušenosti z projektů pro mezinárodní značky, a proto víme jak složité a nepřehledné je sdílení velkých souborů třeba na nějakém cloudovém úložišti a souběžná komunikace přes všechny možné kanály jako je e-mail, chat či textové zprávy,“ vysvětluje myšlenku za vznikem projektu jeho šéf Martin Kudera.

Interaktivní marketing

Služba Loop.gl má fungovat maximálně jednoduše. Můžete do ní nahrát až 200 GB dat (v případě placené verze) a nasdílet je s libovolným počtem kolegů. Síla Loop.gl je pak v tom, že ke každému souboru se vytvoří související vlákno s komentáři. Díky tomu může na dokumentu spolupracovat klidně celý tým.

Pro start svého nového produktu zvolil Greenlight interaktivní galerii London Loop, kterou bude rozsvěcet na digitálních reklamních plochách v centru Londýna. Umělci a kreativci mohou celý březen nahrávat do London Loop svá díla a až do poloviny dubna o nich budou hlasovat lidé, kteří nakonec vytvoří unikátní galerii s více než čtyřmi tisíci díly.

Z nejlépe hodnocených děl navíc vybere odborná porota celkového vítěze jednotlivých kategorií, které si odnesou několik tisíc liber.

Total
0
Shares
Další články