Češi hýbali statistikami hledanosti na webu – tentokrát jako gaučoví sportovci

Češi jsou sportovci. Tedy aspoň gaučoví, z pohodlí domova se totiž zajímají o hokej i cyklistiku. Když mají komu fandit, dokážou sporty otřást i statistikami hledanosti na internetu. Co ještě minulý týden do Seznamu ťukali? Čekejte i jeden marketingový úspěch.

Češi jsou sportovci. Tedy aspoň gaučoví, z pohodlí domova se totiž zajímají o hokej i cyklistiku. Když mají komu fandit, dokážou sporty otřást i statistikami hledanosti na internetu. Co ještě minulý týden do Seznamu ťukali? Čekejte i jeden marketingový úspěch.

1.   MS 2015: Česko Kanada, Česko Finsko – nárůst hledanosti o 7 255 %

Hokej, hokej, hokej… téma, na které bylo v minulém týdnu zaostřeno nejvíc, byste určitě uhádli bez jakékoliv nápovědy. Česko mistrovstvím světa doslova žilo, a zejména čtvrtfinálový a semifinálový zápas naší reprezentace byl pod ostřížím dohledem celé země. I když to nakonec pro náš tým skončilo bez medaile, uspořádali jsme údajně nejlepší šampionát v historii. Mimochodem, hokejem žily i sociální sítě.

2.   Giro Italia 2015 – nárůst hledanosti o 15 650 %

Začal jeden z nejslavnějších a nejnáročnějších cyklistických závodů, Giro d’Italia. Pozornost se upírá hlavně na souboj Contador vs. Porte, ale v rolích jejich hlavních pomocníků jsou dva Češi, Kreuziger a König, takže se letos očekává i významná česká stopa. Zatím se pořadí obou Čechů pohybuje kolem první desítky, pokud se jim ho podaří udržet, bude se jednat o historický úspěch české cyklistiky.

Zdroj: Flickr, brassynn, Giro d'Italia 2012, Danielle Righi
Zdroj: Flickr, brassynn, Giro d’Italia 2012, Danielle Righi

3.   Muzejní noc Brno program – nárůst hledanosti o 8 350 %

V sobotu v noci se již po jedenácté otevřela více než dvacítka muzeí, galerií a dalších kulturních prostor v jihomoravské metropoli. Novinkou letošního ročníku byl zábavní a vzdělávací park VIDA!, o který byl i největší zájem. Cestu si sem našlo na 4 200 návštěvníků. Součástí programu byla i expozice ve starém poštovním vagonu na hlavním nádraží nebo jarmark a vystoupení historického šermu na hradě Špilberk.

4.   Milionová pouť Blesku – absolutní nárůst

Kdo nemá touhu vyhrát velké peníze? Deník Blesk připravil pro své čtenáře hru o tři miliony korun. Zájem byl tak veliký, že se vynesl Milionovou pouť na čtvrté místo žebříčku v tomto týdnu. Blesku asi lidi věří víc než zahraničním soutěžím – Eurojackpot se dostal až na sedmé místo. A to jen proto, že výherce byl z Česka.

5.   Reklama na meruňkovou Kofolu – absolutní nárůst

Reklamy na Kofolu jsou tradičně velmi populární a šíří se internetem jako lavina. Novou meruňkovou příchuť představuje šišlající pes a hláška „Dáš si Fofolu?“. Kampaň víceméně pokračuje v duchu té předchozí, nazvané „To neřeš“, ale posouvá hranici absurdity ještě dál. Co jí říkáte vy?

Total
0
Shares
Další články