5 expertů na brand prozrazuje tajemství úspěchu na sociálních sítích

Během poslední akce SXSW Interactive oslovili redaktoři serveru Adrants pětici úspěšných značkových stratég, a každému z nich položili pět otázek. Jak to dopadlo?

Pokud hledáte inspiraci jak vylepšit svoje kampaně na sociálních sítích, zkuste následující prezentaci. Pětice brandových stratégů odpovídala na to, jaké faktory zvažují před rozjezdem kampaně, jak může sociální marketing ovlivnit kampaně v budoucnosti a třeba i proč a jak je důležité zapojení fanoušků pro jejich značku.

Osloveni byli Wendy Hofstetter z FinishLine, Steven Amato z Omelet, Liz Phillips z Taylormade, Bryan DeSena z Lexus a Shripal Shah z Washington RedSkins.

 

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

SPIR vs. Google: Českému sdružení se nelíbí aktivity nejpopulárnějšího vyhledávače

Podle českého sdružení SPIR se antimonopolní vyšetřování Googlu před Evropskou komisí významně dotýká i českého trhu. SPIR se proto rozhodl informovat českou veřejnost o tom, proč nesouhlasí s posledními návrhy Googlu na řešení problémů v jeho službách. O těchto návrzích má Evropská komise vydat konečné rozhodnutí během června.