Tweetující podprsenka slouží v kampani proti rakovině prsu

Podprsenka, která pošle tweet v okamžiku, kdy se rozepne. Sen všech notorických žárlivců, ale i starostlivých rodičů. A možná taky nějakých úchylů. Řecké Ogilvy jednu takovou podprsenku zapojilo do kampaně proti rakovině prsu.

Řecká kampaň má dodat ženám odvahu k tomu, aby si průběžně kontrolovaly svá ňadra. I proto, že to výrazně zvyšuje šanci na objevení případnou rakovinu prsu hned v počátcích. Podprsenka připojená přes bluetooth k chytrému telefonu postuje příspěvek na Twitter pokaždé, kdy se rozepne.

Tváří kampaně, za kterou stojí Nestlé,  je řecká herečka Maria Bakodimou. Speciální podprsenku má nosit dva týdny a její fanoušci tak budou mít přehled o tom, kdy se svléká, a zároveň má všem ženám připomenout čas na kontrolu prsou. No, docela svérázná záležitost…

Kampaň přichází akorát před začátkem “movemberu”, měsíce, kdy si muži nechávají narůst kníry, aby upozornili na svou fatální hrozbu – rakovinu prostaty (byť to možná část z nich ani neví).

Via Adrants

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

TOP virály června: Hračky pro dospělé

S ohledem na naše neodkladné cesty za fotbalem do Polska a organizaci Startup Summitu jsme virály trochu zanedbávali, o to větší kolekci úspěchů virálního marketingu jsme si ale nachystali tentokrát. A je pozoruhodné sledovat, co všechno jsou dospělí lidé schopni vymyslet a podniknout, aby upoutali pozornost internetového publika.
Přečtěte si více

Google se spojil s… KitKat? Příští Android ponese jméno čokolády. Fascinující

Ne, není to náhoda. Příští verze operačního systému Android se bude jmenovat KitKat a stejnojmenná značka v tom jede taky. Výsledkem je mimo jiné pozoruhodná reklama od KitKat, která paroduje naleštěná videa technologických firem. A když říkáme pozoruhodná, myslíme divná. A když říkáme divná, myslíme zvláštním způsobem vzrušující a zábavná.