Minulý týden se na Slovensku rozdávaly ceny Zlatý klinec 2017 za nejlepší a nejkreativnější reklamy loňského roku. Některé běžely také v České republice, jiné spoléhaly na tuzemské známé tváře jako třeba Roberta Rosenberga. Pojďte se inspirovat.
Kategorii je mnoho, ovšem ne v každé z nich je přímo udělováno nejvyšší hodnocení – v některých jen stříbrné nebo bronzové. Na TěchInternetech vám přinášíme přehled jen těch nejoceňovanějších, tedy kampaně se zlatým klincem.
17. November; O2
Z dílny Triad Advertising v kategorii Digital integrated Campaigns 2 or more different and separate elements for the same concept
Semtex: Porno a Rosenberg; Kofola Československo
Z dílny Zaraguza v kategorii Online film a video pro komerční produkty a služby
Nočné rádiobudíčky; Kooperativa
Z dílny MUW Saatchi & Saatchi v kategorii Komerční produkty a služby
Veľké haló; Komunálna poisťovňa
Z dílny MUW Saatchi & Saatchi v kategorii Televizní reklama pro komerční produkty a služby
Magenta SmartHome; Slovak Telekom
Z dílny MUW Saatchi & Saatchi v kategorii Online film a video pro komerční produkty a služby
Nikdy viac; Nadácia otvorenej spoločnosti
Z dílny MUW Saatchi & Saatchi v kategorii Print a poster – Veřejnoprávní činnost pro neziskové organizace
Vianočná reklama podľa FunFónistov; Orange Slovensko – FunFón
Z dílny Wiktor Leo Burnett v kategorii Social media Facebook, Twitter, Blogs
Phoneboarding; Slovak Telekom
Z dílny MUW Saatchi & Saatchi v kategorii Social media Facebook, Twitter, Blogs
Good Idea Slovakia; Ministerstvo zahraničných vecí a európskych záležitostí SR
Z dílny Creative Department s.r.o. v kategorii Corporate a brand identity
CORE4 – Narodeninové emócie; Core4 spol. s. r.o
Z dílny CORE4 v kategorii Selfpromo PR
Najlepšie jedlo; Magna
Z dílny Istropolitana Ogilvy v kategorii PR pro neziskové organizace a projekty
Kompletní výsledky najdete na webu Zlatýklinec.sk.