Prodávat zboží přes Rohlík.cz se Marks & Spencer osvědčilo. Nabídku rozšíří o stovky položek

Před půl rokem začal britský řetězec Marks & Spencer poprvé nabízet své produkty online. Potraviny začal tehdy trochu překvapivě prodávat přes e-shop Rohlík.cz, ale tato spolupráce se mu evidentně vyplatila. Nyní obě strany oznámily, že reagují na poptávku uživatelů a nabídku rozšiřují o stovky dalších položek.

Od pátku 13. dubna se nabídka v internetovém supermarketu Rohlík.cz rozroste například o bohatý výběr trvanlivých potravin značky Marks & Spencer a také o nové příchuti stávajících produktů. Od loňského září jich Marks & Spencer na Rohlíku nabízel 150, nyní jich bude více než čtyřikrát tolik.

Důvod je jasný: již nyní si zboží této značky přidává k nákupu skoro polovina zákazníků Rohlíku.

Britské sušenky a arašídové máslo

„Naši zákazníci si prémiovou značku Marks & Spencer opravdu oblíbili, objevuje se ve 40 % všech nákupů. Zákazníci se nyní mohou těšit až na 650 produktů, které se v nabídce Rohlíku postupně objeví do konce června​​ 2018,“ okomentoval pokračování spolupráce Tomáš Čupr, zakladatel Rohlik.cz.

Britská značka je pověstná kvalitou svých potravin a přestože bývají dražší, zákazníci Rohlíku na to slyší. Mezi 150 bestsellery dosud nakupovali tradiční britské sušenky, čaje, cereálie nebo arašídová másla. Cena přitom zůstala stejná jako v kamenných obchodem Marks & Spencer.

„Několikaměsíční spolupráce s Rohlik.cz nás utvrdila v tom, že jsme si vybrali partnera s vysokým standardem. Jsme rádi, že se výrobky Marks & Spencer těší tak velké oblibě a lidé si je mohou objednat pohodlně online přímo domů. Věříme, že rozšířením sortimentu nejen potěšíme věrné zákazníky, ale oslovíme i nové cílové skupiny,“ říká marketingová manažerka M&S Helena Vyhnánková.

Diskuze k článku