Módní e-shop Zalando začal prodávat v Česku. Láká na dopravu zdarma a nákupy na míru

Přední evropský online prodejce módy a lifestyle doplňků Zalando na začátku června oznámil, že v létě vstoupí do České republiky. Nakonec to stihl ještě během června. Jeho personalizovaný online obchod běží na adrese Zalando.cz a již na něm lze oficiálně nakupovat. Nabízí mimo jiné dopravu zdarma.

Doprava zdarma ale nebude jediným lákadlem, který německý módní e-shop přinese. Byť to může hrát s ohledem na konkurenci na českém trhu roli. Podobný tuzemský e-shop s oblečením Zoot.cz totiž před časem dopravu zdarma zrušil. Zalando chce však v Česku stavět také na přizpůsobení nabídky každému zákazníkovi.

V českém Zalandu si budou moci zákazníci vybrat z téměř 275 tisíc produktů, a tak obchod přináší osobní přístup. „Všichni víme, že tato obrovská nabídka má i svou nevýhodu – přes stromy nevidíte les. Přizpůsobení nabídky našim zákazníkům a možnost pomoci jim najít ten správný produkt je pro nás proto prioritou,“ vysvětluje strategii Linus Glaser, ředitel Zalando pro střední Evropu.

Zalando má tým 600 zaměstnanců, vyvíjející nástroje, které vylepšují digitální zážitek v každém kroku nákupu. Řeší vše od lepší orientace v rozsáhlém množství položek až po poskytování podpory v rodném jazyce zákazníka.

Ostatně Česká republika je je první zemí v rámci expanze módního e-shopu do východní Evropy od roku 2012. Vedle nás si pro další expanzi (první od roku 2013) letos vybral také Irsko. S příchodem na tyto trhy firma posiluje lokální vliv a otevírá svou nabídku dalším 15,4 milionům potenciálních zákazníků.

Diskuze k článku