Komunitní e-commerce konference ShopCamp spouští registrace pro účastníky

Již šestý ročník komunitní e-commerce konference ShopCamp proběhne letos 13. 9. 2019 tradičně v prostorách FA ČVUT v Praze. Celodenní program nabídne ve dvou sálech 12 přednášek a 8 workshopů. ShopCamp je nadále pro všechny majitele nebo přímé zaměstnance e-shopů zdarma.

Na ShopCampu vystoupí generální ředitel Aukro.cz a letošní Forbes 30pod30 Lumír Kunz, marketingový ředitel největšího e-shopu s hudebními nástroji kytary.cz Filip Černý, odborník na expanzi e-shopů do DACH regionu Milan Fiala, mistr na obaly Petr Kaczor ze společnosti THIMM nebo marketingový ředitel Spokojeného psa Tomáš Haškovec.

Vstup na akci je podmíněn registrací, která bude probíhat od 6. 6. 2019 od 14:00 hodin na webových stránkách ShopCampu. Registrace většinou mizí velmi rychle, v roce 2017 bylo prvních 100 vstupenek rozebráno za 3 vteřiny.

Od prvního ročníku v roce 2014 navštívilo ShopCamp již přes 2500 účastníků, zaznělo 69 přednášek a 33 workshopů. Záznamy přednášek na YouTube kanálu, který má přes 1000 subscriberů, mají více než 100 000 zhlédnutí. Návštěvníci nejvíce řeší výkonnostní marketing, vývoj e-shopu, SEO a emailing. Dalšími tématy jsou zbožové porovnávače, logistika, platební brány, affiliate, hosting a další technologie.   

Posláním ShopCampu je přinášet užitečné a praktické informace e-shoperům, umožnit jim setkání s partnery a zapojit je do české e-commerce komunity. ShopCamp klade důraz na přátelskou atmosféru, podporuje budování vazeb mezi návštěvníky, speakery a partnery.

Našim cílem není organizovat tuctovou konferenci. Chceme, aby si účastníci i partneři užili každou chvilku ať už na stáncích, v přednáškových a workshopových sálech, nebo u dalších doprovodných aktivit jako je například kolo štěstí, které mělo loni obrovský úspěch. A baví nás to! Proto jsme rádi, že je o ShopCamp takový zájem,” dodává organizátorka Johana Kapošváryová.

Jedním z klíčových atributů ShopCampu je možnost přihlásit si přednášku, workshop nebo case study. Může tak učinit kdokoliv na tomto odkazu. Přihlašování probíhá od 6. 6. do 22. 7. 2019, poté budou moci registrovaní účastníci hlasovat o přednášejících, které chtějí slyšet. Přednášky a workshopy s nejvíce hlasy budou zařazeny do oficiálního programu konference.

Rozhodnutí o části obsahu konference necháváme na návštěvnících z prostého důvodu – děláme konferenci pro e-shopery, a chceme, aby měli možnost si zvolit to nejpraktičtější téma pro jejich podnikání,” komentuje organizátor Jakub Smolík.  

Generálním partnerem letošního ročníku je Heureka, patrony akce jsou společnosti Shopsys a Shoptet. ShopCamp je primárně určen pro zaměstnance a majitele e-shopů, pro které je zdarma. Nee-shopeři mají možnost si vstupenku zakoupit.

Diskuze k článku