Inveo kupuje třetinu RiverBitu, který předpovídá poptávku, a rozšiřuje tím svůj e-commerce omnichannel

Před rokem koupil český e-commerce akcelerátor Inveo startup DoDo, dnes oznámil zisk 34procentního podílu ve firmě RiverBit, která zajišťuje automatickou předpověď poptávky. Jedná se o další rozšíření jím budované e-commerce omnichannel struktury. Díky ní Inveo dokáže svým klientům nabídnout komplexní řešení pro obchodování nejen na internetu, skladové zásoby, dopravu a další.

Technologický integrátor RiverBit se specializuje na optimalizaci firemních procesů. Do portfólia Invea přináší automatickou předpověď poptávky a na základě toho optimalizaci marketingu, logistiky, zásobování, skladového hospodářství a dalších odvětví.

Nabídka podle počasí

S technologií, kterou implementuje RiverBit, tak mohou obchodníci na základě předpovědí zvýšit dostupnost zboží, eliminovat odpisy skladových zásob a také mohou přesněji a efektivněji plánovat. RiverBit bere v potaz sezónní trendy, počasí, geografii, roční období i probíhající marketingové akce, a tak je jeho analýza výhledu poptávky velmi přesná.

Případová studie ukazující jeden z nástrojů RiverBitu

„Našimi zákazníky jsou především větší retailoví obchodníci, kterým dodáváme technologii a know-how v rámci optimalizace dodavatelského řetězce. V momentě, kdy jim nasadíme automatizované technologie, zvyšujeme dostupnost zboží – tím pádem zisk,“ vysvětluje Alexander Čopák, jednatel RiverBit. Spolupráce s Inveem dá prý jeho firmě možnost expandovat na další trhy. Dosud působí v České republice, na Slovensku a v Polsku.

Řešení RiverBitu nahlíží do celého dodavatelského řetězce od prodejen přes distribuci až po výrobu. Díky tomu dokáže komplexně optimalizovat a automatizovat chod firem. Jedná se o další díl v tzv. omnichannel struktuře, kterou Inveo pod vedení Michala Menšíka buduje. Před rokem ji doplnilo o službu DoDo, se kterou chce posunout asistenční a kurýrní služby o úroveň výš.

Vedle toho Inveo nabízí tailor-made mailingovou službu Mailforce, službu pro analyzování e-mailingů Mailytics. Díky těmto službám spravuje e-commerce aktivity brandů jako Asko, L’Oréal, Alpine Pro, Bambule, Teta nebo Douglas.

Diskuze k článku