Heureka nově zobrazuje nejčastější výhody a nevýhody z recenzí. S analýzou pomáhá Geneea

Zákazníci nově najdou na detailu konkrétního produktu na Heurece, v záložce recenze, shrnutí nejčastěji vyskytovaných plusů a mínusů na základě toho, co o produktu napsali sami zákazníci. Zatím je funkce spuštěna v kategorii Mobilní telefony, postupně se budou přidávat další kategorie s dostatečným počtem slovního hodnocení. Zobrazování nejčastějších plusů a mínusů už úspěšně funguje na detailu obchodu. Tento krok je dalším pokračováním spolupráce se společností Geneea Analytics.

„Na základě analýzy slovních hodnocení produktů se zobrazují nejčastěji zmiňované plusy a mínusy produktů, u kterých je navíc v závorce uveden počet výskytů v recenzích,“ vysvětluje Leoš Nosek, product owner z Heureky, který má implementaci ve spolupráci s Geneea Analytics na starosti, a pokračuje: „Chceme zákazníkům usnadnit orientaci při výběru produktu. Takhle ‚na první dobrou‘ uvidí, co ostatní u produktu oceňují a co naopak ne.“

Na Heurece ročně přibude zhruba 1 200 000 hodnocení produktů, z toho jich je téměř 800 000 textových. „Pro relevantní informace je samozřejmě potřeba, aby měl produkt dostatečný počet slovních hodnocení, proto jsme začali zatím testovat kategorii Mobilních telefonů. Postupem času budeme samozřejmě kategorie, které budou splňovat parametry pro analýzu, rozšiřovat,“ doplňuje Nosek.

Zobrazení nejčastěji zmiňovaných klíčových slov už funguje i na detailu obchodu na Heurece. „Nejčastěji zmiňované plusy a mínusy e-shopu lze navíc rozkliknout a objeví se jen recenze, které daný výraz obsahují. I to postupem času plánujeme přidat k hodnocení produktů,“ dodává Nosek.

Diskuze k článku