E-Business Forum: Vystoupí osobnosti z Alzy, CZC.cz, Heureky, Pilulka Lékárny, Rohlíku, Slevomatu nebo Zásilkovny

Tomáš Havryluk, Jitka Dvořáková, Tomáš Braverman, Martin Kasa, Martin Snížek, Blanka Pauerová, Simona Kijonková a další skvělí řečníci se sejdou ve druhé polovině září na 11. ročníku E-Business Fora.

Program konference poběží, již tradičně, ve dvou sálech. Těšit se můžete na zkušenosti matadorů české e-commerce scény. Přednášky se budou točit hlavně kolem budování pozitivní zákaznické zkušenosti, HR s jeho specifiky v elektronickém obchodování, udržitelného růstu firmy, expanze na zahraniční trhy nebo budování brandu. Je jen na vás, který z řečníků vás zaujme a jak si program na konferenci užijete.

Podrobnější ochutnávka témat z programu

Zásilkovna zaznamenala během roku, kdy na půdě E-Business Fora její zakladatelka Simona Kijonková naposledy vystupovala, extrémně rychlý růst. Co raketový růst přináší, jak udržet stabilitu a motivaci týmu? Jak expandovat na zahraniční trhy i mimo EU, v Rusku, Indii nebo Spojených arabských emirátech? To vše bude zodpovězeno během konference.

Baví vás reklamní kampaně CZC.cz, které naráží na svého konkurenta Alzu? Jak se s lehkostí a vtipem vyrovnat s pozicí dvojky na trhu prozradí Jitka Dvořáková. Jak přesně vypadala cesta, kdy se z šedé myšky CZC.cz vylouplo do dnešní podoby, kdy kampaně neuniknou pozornosti široké veřejnosti i médiím? Zajímá vás, proč se GEEKové nebojí mluvit o zeleném konkurentovi? Pak nepromeškejte tuto přednášku.

Prezentace Milana Zemana z digitální agentury Sherpas se ponese v praktickém duchu. Jak tvořit kvalitní obsah pro e-shop a zároveň ho optimalizovat pro vyhledávače? Milan vás provede tímto zapeklitým procesem od základní analýzy, přes samotnou tvorbu obsahu až po jeho distribuci a online PR.

Rychle se rozvíjející FinTech mění svět financí, zefektivňuje, rozšiřuje a zkvalitňuje finanční služby. Finanční technologie mění a budou dále měnit způsob, jakým vzájemně komunikují zákazníci, prodávající a online obchodníci. Jaké jsou nejnovější trendy a jak je proměnit v obchodní příležitosti? Viktoria Ruubel z IPF Digital se bude věnovat právě těmto výzvám, které FinTech přináší.

Optimalizace cenotvorby, kdy ji začít řešit, a proč je to tak důležité? Většinu pozornosti české e-shopy soustřeďují na optimalizaci jednotlivých marketingových kanálů pro vyšší obraty, a přitom nestíhají dostatečně efektivně pracovat se ziskem. Nevyužívají optimalizaci cenotvorby, která jej může výrazně zvyšovat. Proč ji vůbec řešit a jakou strategii zvolit? Co může přinést její automatizace? Honza Mayer z Dataweps představí současné trendy, ale také to, jak nad automatizací přemýšlí velcí hráči, se kterými jeho tým spolupracuje, a ukáže, jak nejlépe měřit dopady cenotvorby.

Další z výše uvedených řečníků, Tomáš Havryluk z Alza.cz, promluví o HR a růstu firmy, Tomáš Braverman z Heureka.cz bude mluvi to klíčových faktorech, metrikách a zajímavých číslech expanze  , Martin Kasa z Pilulka Lékárny popíše jednotlivé fáze budování podniku od nuly až po firmu, která má na trhu své pevné místo, Martin Snížek prozradí, jak v Rohlíku pečují o spokojenost zákazníka, Blanka Pauerová shrne, jak se v průběhu času měnil business model Slevomatu.

Přesvědčte se na webu E-Business Fora, že tento výčet rozhodně není úplný. Těšíme se na vás již 26. září v Národním domě na Vinohradech, stačí jen vyplnit jednoduchou registraci.

Diskuze k článku