Delmart začíná své kvalitní potraviny poprvé prodávat online. Najdete je na Košík.cz

Český výběrový supermarket a bistro Delmart, které před čtyřmi lety založil po odchodu z Marks & Spencer Dušan Mrozek, začíná poprvé prodávat své produkty na internetu. Podobně jako před časem právě zmíněný britský řetězec zvolil Dušan Mrozek ověřeného hráče. Potraviny Delmartu nabízí od 19. dubna Košík.cz.

Zákazníci si nově mohou prostřednictvím e-shopu Košík.cz vybrat z širokého sortimentu nejoblíbenějších čerstvých i trvanlivých výrobků, jako jsou kvalitní uzeniny, výběrové sýry, delikatesy, víno, ale i hotová jídla a sladké i slané pochutiny. Pro Delmart je to premiéra v internetovém prodeji, dosud bylo možné nakupovat výhradně v jeho vlastních supermarketech.

„Naším cílem bylo vyjít vstříc zejména zákazníkům, kteří nebydlí v okolí našich prodejen, a mají tak ztíženou možnost nákupu. Spolupráci s Košík.cz považujeme za skvělé propojení znalostí v oblasti online prodeje a nabídky kvalitních potravinových produktů,“ říká majitel společnosti Delmart Dušan Mrozek. „Nyní plánujeme na Košík.cz postupné zařazení veškerého našeho sortimentu a do budoucna zvážíme i případné další prohloubení spolupráce,“ doplňuje.

Online i offline za stejnou cenu

Pro Delmart jde o vcelku logický krok – Češi začínají stále více nakupovat přes internet i potraviny. Navíc roste poptávka právě po kvalitních produktech, na nichž si Delmart zakládá. Rostoucí trend potvrzuje také úspěch britského řetězce Marks & Spencer, který již více než půl roku úspěšně prodává své potraviny na konkurenčním Rohlík.cz.

„DELMART je synonymum pro zdravé a kvalitní potraviny s perfektním složením a férovou cenou, která je dostupná pro každého. Existuje zde málo supermarketů, které pod jednou střechou dokáží nabídnout tak zajímavé a netradiční produkty od malých evropských dodavatelů se staletou tradicí a které se v přístupu k potravinám shodují s filosofií Košíku,“ uvádí Jakub Šulta, CEO Košík.cz.

Aktuálně jsou na Košíku z Delmartu zalistované čtyři stovky produktů. Do konce roku by měl internetový obchod s rychloobrátkovým zbožím, patřící do skupiny Mall Group, přidat kompletní sortiment. Ceny má Košík.cz stejné, jako jsou v kamenných pobočkách Delmartu. Ty jsou zatím jen v Praze a je jich pět. Najdete je v OC Quadrio na Národní třídě, OC Atrium Flora, na Andělu, v pasáži Millenium naproti Masarykově nádraží a v Čestlicích.

V rytmu rozšiřování nabídky

Díky Košíku nyní na zboží z Delmartu dosáhne více zákazníků. Potenciální zájemci na Moravě a ve Slezsku mají ale zatím stejně smůlu. Košík tu totiž na konci března přestal z logistických důvodů operovat. Na druhou stranu v Praze a středních Čechách nově nabízí i doručení v pátek v noci.

Košík.cz každopádně v posledních měsících intenzivně doplňuje své portfolio o nové značky méně známých, ale vysoce kvalitních dodavatelů. Kromě Delmartu jde o například o pečivo Breadway, rajčata z Čerstvě utrženo, přinášející zapomenuté odrůdy od tuzemských malopěstitelů, nebo maso a uzeniny od místních řezníků, jako je Farma Rýznar nebo Maso Klouda.

„Celkem našim zákazníkům přineseme dalších tisíc produktů, které mají výjimečnou kvalitu. Našim výběrem přinášíme alternativu k potravinám, na které jsme zvyklí z běžných supermarketů,“ vysvětluje Šulta. „Za stejnou cenu a s lepším servisem jsme schopni zajistit produkty pěstované a vyráběné tradičním způsobem bez přidaných látek. Vznikající pod rukama lidem, kterým na dobrém výsledku opravu záleží.“

Diskuze k článku