Ve sklepě s Jiřím Svobodou a Petrem Nešpůrkem z GroupM. Samozřejmě o H1

Kolem prodeje H1.cz se motá spousta agenturních jmen: GroupM, QUISMA, WPP. Pořádek v tom do sklepa přišel udělat Jiří Svoboda a při té příležitosti nám objasnil, jaký bude další osud tohoto brandu nebo jak mají firmu vylepšit technologie využívané QUISMA, do níž by se společnost mohla výhledově přetransformovat. Ale půjde to možná prý i naopak, tedy že by lidé z H1.cz pomohli zahraničnímu byznysu celé skupiny. A vůbec, proč zrovna H1.cz? A co na to Jan Tleskač Ataxo, přestane se úplně věnovat téhle části byznysu?

Jestli přemýšlíte, proč je rozhovor černobílý, tak našemu kameramanovi se nějak rozhodily filtry a věřte, že tohle je pořád lepší varianta barev než to, co na nás z kamery vypadlo původně. Každopádně když už jste si zvykli, určitě vás nerozhází ani černobílý Petr Nešpůrek. A protože lidí z mediálek u nás moc nemíváme, rozhodl se Jakub Svoboda, že si s ním vyřeší některá svá trápení – třeba proč je reklama v printu tak strašně předražená a kdy už online dostane to, co by si zasloužil…