TOP virály týdne: Šílenství s Hasselhoffem v čele

Dog Goldberg Machine by Beneful

Jednozáběrová videa se složitými rozhýbanými stroji se nepřejí. Možná pamatujete na geniální Hondu The Cog, luxusní OK GO a jejich This Too Shall Pass nebo novější Human-Powered Freerunning Machine a The Athlete Machine od Red Bullu. Jsou jich mraky a skoro všechna se nějakým zázrakem chytnou a dosáhnou na miliony zhlédnutí. YouTube diváka tohle evidentně baví. Výrobce psího žrádla Beneful navíc hraje na city s roztomilými pejsky a štěňátky.

Dove – Camera Shy

Po cenami ověnčené reklamě Dove Real Beauty je tu od Dove další video, které by mělo dokázat, že ženy jsou krásnější, než se samy vidí. Z nějakého důvodu to Dove demonstruje na tom, že se ženy nerady fotí. Nechtěl bych se samozřejmě hádat, ale posledně, když jsem se díval na internet, fotek holek s duckfacem tam bylo docela dost..

NeverWet Arrives – Hands-On Product Demonstration

Pokud jste ještě letos neviděli demonstraci jednoho z voděodpuzujících materiálů, kterým můžete pokrýt cokoliv (třeba i iPhone) a to pak zůstane už navždy suché, přicházíte o hodně. V následujícím videu se můžete podívat na ukázku NeverWet, nebo můžete porovnat s konkurencí nazvanou Ultra-Ever Dry. Mimochodem, ty názvy! To je tak krásně vševysvětlující, proč s tím ostatní značky vlastně přestaly? No nic, každopádně video baví a má už skoro 3 miliony zhlédnutí.

New Nokia commercial: Don´t flash. Amaze.

Reklama na novou Lumii 925 si dělá legraci z telefonů, které neumí pořádně fotit bez blesku. Hezký nápad i zpracování, ale hrozně přemýšlíme nad tím, jak si to strašně říká o nějakou odvetu! Nebo to už za tu snahu ani nikomu nestojí?

Shark Week 2013 – Snuffy the Seal | Sunday Aug 4 9|8c

Discovery Channel propaguje svůj Shark Week (tedy týden dokumentů věnovaných jenom žralokům) už skoro tradičně alespoň jedním dvěma virálními vtípky. Kolegové blogeři z ostatních koutů světa se ptají, jestli už to není příliš, nebo dokonce za hranou, já bych naopak s dovolením klidně i přitvrdil.

Honda „Hands“

O Hondě jsme už psali výše a tohle je další super zářez do sbírky opravdu moc hezkých minifilmečků.

No ordinary park bench

Bransonovy aerolinky se dlouho pokoušejí o trochu jinou komunikaci. Teď jim vítr z plachet ubraly jak Turkish Airlines s Kobe Bryantem a Lionelem Messim, tak třeba Air New Zealand se středozemními bezpečnostními instrukcemi nebo KLM v podstatě s čímkoliv. Malý flashmob od Virgin Airlines si zatím moc dobře nevede a drží se u nižších stovek tisíc zhlédnutí.

This Is 200 Calories

Máte pocit, že edukativní videa musí nutně být nudná a nikdo na ně nebude koukat? Až teď jsme objevili poměrně solidně úspěšnou sérii vzdělávacích videí, která vás přesvědčí o opaku (a například jejich Which Came First – The Chicken or the Egg? má už přes 10 milionů zhlédnutí). Jasně, je to hrozně americké a vlastně trochu o ničem, ale je to super inspirace pro všechny, kteří někdy budou řešit jakékoliv „how to“ video.

Na rovinu: Produkty na fotce a ve skutečnosti — ze zákulisí McDonald’s

Úplně nám uniklo nové instruktážní video od McDonald’s. Není to samozřejmě taková zábavná hitparáda jako První dny v McDonald’s, ale s kanadským originálem, kterým se česká pobočka inspirovala, se to tedy rozhodně pořád srovnávat nedá.

David Hasselhoff – Thirsty for Love

A na konci konečně božský David. Jako Knight Rider idol nás kluků, jako Mitch Buchannon idol našich spolužaček na základce. Podívejte se na masivní úletovou reklamu, ve které David nejenom hraje, ale i zpívá, válí se na pláži, řídí, srká a vůbec je to celý prostě takovej těžko uvěřitelnej hardcore…

Debilní Kecy Babiček

A co dominuje českému YouTube? Napodobovači ViralBrothers udělali Debilní kecy babiček, a i když to nedělá naše nejoblíbenější dynamické YouTube duo, stejně je to o ničem. Skoro 600 tisíc zhlédnutí.