TOP virály týdne: Sexy Fiat, chiropraktik a vyjednávání podle Heinekenu

Arianna – Sexy People (The FIAT Song) ft. Pitbull

Je to hudební klip? Je to reklama? Je to budoucnost reklamy? Není to jedno? 7 milionů zhlédnutí pro nejnovější klip Arianny a Pitbulla pro Fiat.

Cracked Chiropractor Commercial

Nová reklama od jedné z nejúspěšnější dvojky na Youtube vůbec – Rhetta a Linka – má už na kontě přes 4 miliony zhlédnutí. Není sice tak strašně nesmyslně absurdní jako Say NO to Crack, Say YES to Roller Skating, nebo Official Ojai Valley Taxidermy TV Commercial (asi znáte spíš jako NOPE, Chuck Testa!), ale i tak je to zase trochu jiná reklama.

Old Spice | Baby

Je tohle ta vůbec nejdivnější reklama na Old Spice? Už se trochu ztrácíme… 5 milionů zhlédnutí.

Xbox One Unveil Video

Microsoft s novým Xboxem vyvolal mezi hráči pozdvižení (a ne, nemyslíme to úplně v dobrém). Každopádně „unveil“ video už se blíží 4,5 milionům zhlédnutí.

Heineken – The Negotiation

Heineken nás ve svých akcích baví moc. Dokážete si představit, že byste svou přítelkyni/ženu přemluvili k tomu, že si domů musíte koupit dvě sedačky jako ze stadionu za skoro 2000 dolarů? U nás doma by to celkem určitě neprošlo…

Awesome outdoor pool trickshots in Prague

Kluci z Popojedem natočili pro kluky z Geewy moc pěkné teasovací video pro nový Pool Live Tour pro iOS. Aktuálně má video už solidních 226 tisíc zhlédnutí.

Dožeňme Botswanu!

A nesmíme zapomínat ani na domácí politickou scénu. Rekonstrukce státu a jejich call to action video v boji proti korupci.

Debilní Kecy Co Hráči Neříkají

Jsou tu další české debilní kecy. Tentokrát ne od ViralBrothers, ale zajímavé je, že jsou ViralBrothers uvedeni jako inspirace (je samozřejmě trochu škoda, že klukům nesloužilo jako inspirace původní video, ale holt jsou ViralBrothers prostě známější). Každopádně, video už má něco lehce pod 150 tisíc zhlédnutí a uznávám, že jsem se v tom párkrát našel. Ale to nic nemění na tom, že bychom už chtěli něco trochu originálnějšího.

Josh Turnbull – Sign Him Up!

Absolutně boží, dokonalé a nejroztomilejší video za extrémně dlouhou dobu! Fotbaloví nefanoušci, nebojte se a dokoukejte až do konce!

Abercrombie & Fitch Gets a Brand Readjustment #FitchTheHomeless

Možná jste zaregistrovali lehkou kontroverzi ohledně značky Abercrombie & Fitch (neprodávají a nebudou prodávat oblečení pro tlusté a ošklivé lidi, což v USA vyvolalo pochopitelně drobné pobouření). Následující video má už 7 milionů zhlédnutí a určitě z něj v A&F moc velkou radost nemají.

SHAKE DAT ASS

O videu, ve kterém dívka vypije pivo uchem, jsme psali už posledně. Video už má údajně na kontě něco přes milion a půl zhlédnutí, a navíc ho do svého pořadu zařadil i Ray William Johnson (něco jako virální megasuperstar, pokud neznáte..). A jako vždy, i tentokrát je to v jeho podání naprosto skvělá zábava. 3,6 milionu zhlédnutí.

Becherovka Zemond – Miloš Zeman – Korunovační klenoty

Tohle video jste už viděli celkem určitě, ale protože jsme minulý týden TOP virály týdne vynechali (promítali jsme Viral Fest, který si už můžete udělat i sami doma), musíme si ho sem dát, aby nám nechybělo v archivech. Po 14 dnech na Youtube má video už 810 tisíc zhlédnutí. Samozřejmě jsme celou akci sledovali podrobně i v obrázcích v TOP memech týdnech.