TOP virály týdne: První menstruace, sociální experimenty i vzdělávání

The Camp Gyno

Už jednou jsme v poslední době viděli geniální reklamu na dámské intimní hygienické potřeby. CEO společnosti Bodyform tehdy odpovídala neznámému nešťastníkovi, který si na jejich Facebook stránce stěžoval na to, že reklamy na vložky a tampóny jsou lživé. A z videoodpovědi se stal v podstatě okamžitě hit (více viz TOP virály 10/2012). Mladá společnost HelloFlo sází také na neotřelou komunikaci a bourání tabu ohledně menstruace – dokonce ohledně té vůbec první.

HelloFlo je totiž subscription based e-commerce, která rozesílá na měsíční bázi vše, co je takříkajíc potřeba, přičemž cílí na děvčata, která mají periodu prvně v životě. A virální kampaň, kterou svůj produkt propaguje, je naprosto brutálně skvělá. Během pár dní od spuštění už se blíží 4,5 milionům zhlédnutí. Provedením nám to připomíná start jiného subcsription based e-shopu: One Dollar Shave Club (viz TOP virály 03/2012).

Jackass Presents: Bad Grandpa – Official Trailer

Trailery mezi virály podobně jako hudební klipy normálně nezařazujeme, protože bychom se pak nekoukali na nic jiného, ale po čase je potřeba udělat zase výjimku. Legendární magoři Jackass budou mít nový film a první trailer se šíří opravdu raketově. Podle Unruly už má video po třech dnech od zveřejnění přes 750 tisíc sdílení na Facebooku, skoro 20 tisíc tweetů a 9,5 milionu zhlédnutí na YouTube. Poměrně solidní nástup, který by nízkorozpočtovce od Paramountu záviděl lecjaký blockbuster.

Sound of Honda – Ayrton Senna

Moc tohle video nechápu, ale prý se to petrolheadům z nějakého důvodu líbí. Nesmím se na to zapomenout zeptat Autodlaka, třeba dovysvětlí. 1,5 milionu zhlédnutí. (poznámka editora/Autodlaka: jednak teď historie F1 hrozně frčí, Ayrton Senna je jméno budící nekonečnou úctu i u nefanoušků formulí a je to fakt dobrej nápad, jak tuhle éru a její největší hvězdu přivést zpátky do reality)

Bob Burnquist’s „Dreamland“ – A Backyard Progression

Tohle se naopak líbí mně. Jedna z největších ikon skateboardového světa, Bob Burnquist, má na zahrádce za domem tohle neuvěřitelný monstrum, na které se už léta sjíždí dívat i trénovat generace skateboardistů z celého světa. V Oakley ho přemluvili, aby vytáhnul ze šuplíku nějaké ty skrývané, nikým neviděné starší záznamy a vzniknul z toho osm a půl minuty dlouhý WOW dokumentík.

Kmart Presents: „My Limo“ by Da Rich Kidzz

Kmart a Da Rich Kidzz. Není to tak super jako Ship My Pants (TOP virály 04/2013) a Big Gas Savings (TOP virály 05/2013), ale v Kmartu je pár měsíců evidentně nový marketingový tým, který se toho nebojí. A to se nám líbí.

Trask Industries: Your Future

Tak jasně, jsme trochu větší fanoušci geekovin než normální lidé, ale tohle je prostě opravdu famózní kampaň na nové X-Meny. Pokud nevíte, co je Trask Industries, tak si doplňte vzdělání na nově spuštěné microsite, která je mimochodem taky úplně boží (a must see inspirace pro všechny digitální agentury).

Asking Guys For Sex (Social Experiment)

Co myslíte, jak to dopadne, kdy se holka na ulici začne chlápků ptát na to, jestli s ní nechtějí mít sex? 4,7 milionu zhlédnutí.

Asking 100 Girls For Sex (Social Experiment)

Co myslíte, jak to dopadne, kdy se kluk na ulici začne holek ptát na to, jestli s ním nechtějí mít sex? 3 miliony zhlédnutí.

3 Million Subscribers : Best Pranks (Rémi Gaillard)

Náš oblíbenec, magor Rémi Gaillard oslavuje 3 miliony subscriberů na svém YouTube kanálu a dává do placu sestřih svých nejlepších pranků. Pokud Rémiho neznáte, tohle je ideální šance, jak si prohloubit znalosti o těch opravdu důležitých věcech z těch internetů.

Unicorn College – Svět Tě potřebuje!

WTF minulého týdne! Pro ty, co chtějí dobře vědět, co je korporátní přístup, kterej otevře dveře do všech firem na celym světě, je tu nové náborové video do Unicorn College. Na místě je dobré srovnat s náborovými videi těch obyčejných vysokých škol. Namátkou si vzpomenu třeba na Miluji tě, mé VÚT a Olomouc – univerzitní město (oba klipy k nalezení viz TOP virály 02/2013).

Fuerza Arma – Víra dělá zázraky

Abyste věděli, tohle video je aktuálně trendem českého YouTube se 120 tisíci zhlédnutí. Jak jsem pochopil, navíc to není obyčejný videoklip (teda jinak, obyčejný videoklip to není v žádném případě, protože kombinaci rapu a latentního náckovství jsem ještě předtím neviděl, ačkoliv to tedy nevyhledávám, takže jsem možná jenom nedostatečně zkušeným pozorovatelem), ale zároveň i reklama na supr hadry (teda jinak, na hadry, ve kterejch budete megahustý a ve společnosti dalších megahustě voháklejch týpků se nemusíte bát vlka nic, protože budete tak strašně krutopřísný, že se vám a vašim dalším kámošům s velkejma daddy issues radši každej vyhne a vy si pak zbudete jenom sami pro sebe, ale to nevadí, protože v partě je vám stejně nejlíp, když si můžete po dlouhý společný sprše společně zanadávat na buzíky), a protože se to šíří primárně přes sociální sítě a má to na české poměry poměrně vysoký počet zhlédnutí, je to podle definice virál a my bychom vás zvlášť o ty české virály jenom hodně neradi připravovali.