TOP virály týdne: Milujeme Švédsko!

Apple – iPhone 5 – TV Ad – Music Every Day

Apple má novou reklamu. Má už přes milion zhlédnutí, ale zajímavější je tím, jaké vyvolává spekulace. Všimněte si, že bubnující chlapec má na zápěstí hodinky. Jsou to očekávané iWatch?

Big Gas Savings

Před pár týdny nás zaujal Kmart se svojí super reklamou Ship My Pants. V modelu slovíčkaření pokračuje i dál a přichází Big Gas Savings. 4,2 milionu zhlédnutí.

Official Call of Duty: Ghosts Reveal Trailer

Další reklama/trailer na Call of Duty (připomeňte si třeba The Replacer nebo Surprise) a zase masivní úspěch. 10 milionů zhlédnutí.

All eyes on the S4

Swisscom a Samsung ve společném virálku. Nepřipomíná vám to trochu Unlock 007 in you? Nám trochu jo, ale asi to nevadí. 2,3 milionu zhlédnutí.

Swedishness

Naprosto geniální je reklama na Švédsko v podobě krátkého přírodopisného dokumentu z dílny Davida Attenborougha, ve které se v jedné z rolí mihne i švédský ministerský předseda. Od severských agentur se toho má celý svět ještě hodně co učit!

Cruzan Rum – Welcome to The Don’t Hurry

Poměrně bizarní a speciální je reklama na Cruzan Rum. Má už 2,3 milionu zhlédnutí a kdyby bylo třeba trochu pěkněji, asi by dokázala vyvolat ty správné chutě.

Windows 8: Less talking, more doing

Windows 8 na tabletu vs. iPad. Přes 3 miliony zhlédnutí.

Indy & Rae feat. Kiki & Maki, Jakub Kohák a DJ Wich – Sou freš

Gambrinus Ochucený chce být cool. Tedy ne tak cool, jako Staropramen Cool, ale normálně, obyčejně cool. Takže klip, ve kterém je Indy, Rae, beach volejbalistky Kiki & Maki, Jakub Kohák a DJ Wich, který je reklamou a zároveň není reklamou. Zatím má 50 tisíc zhlédnutí, což asi není vzhledem ke konstelaci hvězd v klipu příliš, ale na druhou stranu hudebně jsem od zmíněných umělců slyšel už výrazně kultovnější kousky.

Debilní Kecy Učitelek

A na závěr opět Debilní Kecy. Tentokrát učitelek. Mají už 1,2 milionu zhlédnutí a fascinující na tom je to, že se na videu podílel i český Google. Jinak spojení s Trikátorem mi přijde tentokrát naprosto super. ViralBrothers svoje fanoušky víc než evidentně mají, takže jako byznys case to rozhodně smysl dává.