TOP virály týdne: Felix a Super Bowl – naposled!

SchoolClosing Stephens Elementary 020314

Virálek na školu od školních zástupců? Proč ne? Takhle dávají rodičům na vědomí, že škola bude zavřená. Pěkný! 1,7 milionu zhlédnutí.

Jamie Casino 2 Minute Super Bowl Commercial – Casino’s Law

Hodně fascinující reklama na právníka Jamieho Casina vygenerovala už přes 5 milionů zhlédnutí. A je taková… No… Americká… Z devadesátek, ne?

GoPro: Red Bull Stratos – The Full Story

To, že Felixův neuvěřitelný výkon překonávající hranice lidských možností, neudělal obří reklamu jenom Red Bullu, ale i GoPro, bylo jasný od začátku. A tohle GoPro video je famózní zakončení celého příběhu. 10 milionů zhlédnutí.

Ian Up For Whatever Film – Bud Light 2014 Super Bowl XLVIII Commercial

14,5 milionu zhlédnutí má Super Bowl reklama na Bud Light. Ještě aby ne, když v ní hraje nestárnoucí Arnie!

Microsoft 2014 Super Bowl Commercial: Empowerin

Když už se v Microsoftu nějaká reklama povede (a nestává se to zdaleka pořád), stojí to za to. Naše nejoblíbenější microsoftí je skoro přesně rok stará – Child of the 90s.

Official Coca-Cola „Big Game“ Commercial 2014 – America Is Beautiful

Coca-Cola sází na multikulturní přístup a těžko říct, jak moc se jí to vyplácí. Na Youtube má reklama už přes 9 milionů zhlédnutí a nekonečně mnoho rasistických komentářů.

Cheerios 2014 Game Day Ad | „Gracie“

S rasistickými komentáři se své užili i v Cheerios. Před půl rokem pustili do světa první reklamu se smíšenou rodinkou a vyvolalo to poprask na všech stranách. Zajímalo by nás, jak by asi vypadaly komentáře na iDnesu u nějaké reklamy s českou smíšenou rodinkou, asi by to také nebylo nic extra pěkného na počteníčko. Každopádně, Cheerios se toho nebojí a jedou si na stejné vlně i dál. 5 milionů zhlédnutí.

The Phone Call: #InWithTheNew RadioShack Commercial (official version)

RadioShack se mění a jde s dobou. A k redesignu prodejen udělali parádní rozlučku s osmdesátkama.

OFFICIAL Chrysler and Bob Dylan Super Bowl Commercial 2014 – America’s Import

Bob Dylan se upsal Chrysleru, po Clintu Eastwoodovi se tedy Chrysler spojuje s další americkou ikonou a sází na patos a přehnaný patriotismus. Ale když už tady píšeme o rasismu, z tohohle také nepěkně čpí závan útoku na přistěhovalce a cokoliv, co není americké. A samozřejmě z pohledu čísel je to volba dobrá – přes 5 milionů zhlédnutí a nadšené ohlasy.