Social Marketers Summit opět přiveze hvězdy digitálního marketingu

Pamatujete si na super virál A dramatic surprise on a quiet square? Nebo ještě dramatičtější A dramatic surprise on an ice-cold day? Děsivý Amazing mind reader reveals his ‚gift‘? Či originální 6 things you can miss while reading a newspaper? Nejspíš ano, protože je v posledním roce vidělo přes 70 milionů lidí a agentura Duval Guillaume Modem by ze získaných lvů z Cannes poskládala celou zologickou. Její Head of Digital, Kris Hoet, bude jedním z našich hostů.

Letošní ročník Social Marketers Summitu sebevědomě naváže na ty předchozí, kde před českým publikem poprvé vystoupili například švédští autoři nekonečně odvážné Twitter kampaně Curators of Sweden, Ed Robinson z proslulé The Viral Factory, strhující řečník, majitel agentury SocialMedia8 a současně autor ViralBlogu Igor Beuker, okouzlující Polle de Maagt kočírující aktivity obrů KLM či Nike, případně Dannae Ringelmann, zakladatelka Indiegogo.

Podtitul letošního ročníku zní Crossing The Lines a plynule rozvíjí loňské téma Show Me The Money a předloňské Power to People. Co to znamená? Facebook už dávno není jen o tom, co děláte přímo na Facebooku, a pro další sociální média to platí úplně stejně. Celý internet se stal sociálním a značkám se otevřely ohromné možnosti skrze sociální plug-iny, práci s daty, gamifikaci a virální mechanismy. Možnosti, které daleko přesahují dosah facebookových stránek.

Až z jižní Afriky dorazí také Kyle Findlay z globálního obra TNS Global, který je aktivní ve více než 80 zemích. Kyle má na starosti TNS Global Brand Equity Centre a obzvláštní důraz ve svém vystoupení bude věnovat gamifikaci. Protože teď už je vážně nejvyšší čas! Jména dalších, neméně objevných speakerů, budeme zveřejňovat v dalších dnech a týdnech – prozradíme, že domácí barvy bude hájit mimo jiné i fotbalová Sparta.

Jestli to se „sošl“ myslíte vážně, Social Marketers Summit vás jistojistě nemine 30. října, opět v atmosférickém BIO OKO. Registrovat se můžete (měli byste!) už nyní přes Ticketon.