První výraznější český reklamní počin na Periscope máme za sebou. Ve čtvrtek proběhl na pražské Náplavce koncert sponzorovaný značkou Jägermeister, jehož části byly přenášeny přes Periscope z netradičních úhlů. Bylo to fajn a mělo to úspěch.
Přes Periscope šlo koncert zažít takřka z první ruky, protože byl natočený buď z první řady nebo z backstage. Jeden z přenosů pořizoval DJ Nobody, který stál přímo na stage. Některé přenosy byly koncipovány i jako rozhovory. Účastníci streamingu mohli psát své otázky buď na Twitter, nebo přímo do konverzace na Periscopu a moderátorka je rovnou pokládala zpovídanému.

Orion na dosah ruky
Šlo si tak virtuálně popovídat s rapperem Refewem, podívat se na koncert očima DJ Nobodyho, pozdravit Huga Toxxxe nebo Oriona, vidět Separa při vystoupení od djského pultu, být na pódiu s Jamesem Colem a Vladimirem…

Vladimir, James Cole a Orion z nové perspektivy

Pozdrav s Hugem Toxxxem (a prst DJ Nobody)

DJ Nobody

Orion je zkrátka top
Jägermeister se digitálu nebojí
Nápad využít Periscope pro přenos koncertu byl společný mezi agenturou TL5 Digital a klientem Rémy Cointreau. Propagace nebyla velká – sestávala z jediného postu na Facebooku.
Důvodem je, že tentokrát bylo cílem vyzkoušet si, co bude uživatele bavit, jestli je na Periscope české publikum připravené a jestli to vše bude fungovat technicky.
Martina Votrubová z TL5 Digital nám řekla, že agenturu i zadavatele síla a množství ohlasů pozitivně překvapila. „Byli jsme překvapeni, jak pozitivně a ochotně s námi vystupující umělci spolupracovali a jak se aktivně zapojili při tvorbě streamů,“ doplňuje. Určitě to tedy nebylo naposledy, co Jägermeister vsadil na Periscope.

Produkt musí být vidět
A co na to zadavatel? „Jelikož značka Jägermeister dlouhodobě podporuje subkultury, má silné spojení s hudbou a je přítomna na spoustě akcí, Periscope je pro nás další inovativní způsob, jak přinést fanouškům další exkluzivní obsah,“ říká Veronika Hromadová, Digital Marketing Manager Rémy Cointreau.
Jägermeister se trendů v oblasti digitálu nebojí – a to je dobře. I tentokrát svým využitím nové aplikace zaujal. Naposledy se mu to povedlo v listopadu, kdy pro akci Undercover Games využil další netradiční médium, a to Snapchat.
Akce byla na utajeném místě, uživatelé lokalitu mohli uhodnout pomocí nápověd právě na Snapchatu.
Při koncertu vystoupili rappeři z labelu Bigg Boss, tedy PSH, James Cole, Hugo Toxxx a další, kromě nich zahrál také DJ Nobody.
Diskuze k článku