Oracle si pořídil vánoční dárek za 1,5 miliardy

Responsys jsou zkušení harcovníci a jejich služby využívají třeba Verizon Wireless, Lego a další. Kalifornská firma se prosadila v minulosti poskytováním software pro digitální marketing ve světě mobilů, ale i sociálních sítí.

Oracle tak po roce opět posiluje. Loni si totiž pořídil podobnou službu Eloqua za 871 milionů dolarů. A to, že to s digitálním marketingem myslí vážně, potvrzují i akvizice aplikační firmy Involver, poskytovatele systémů pro správu sociálních médií Vitrue a konečně i startup Collective Intellect.

Velké firmy tak poslední dobou řádí mezi mladými zavedenými společnostmi. Kromě Oracle nakupovalo třeba Salesforce. To si v červnu pořídilo sociální marketéry ExactTarget, Buddy Mediaa datový  Radian6.

Navíc se v digitálním marketingu zhlédl i Ruppert Murdoch. Jeho mediální kolos NewsCorp si na konci minulého týdne koupil irský startup Storyful za pětadvacet milionů dolarů.

via BI