Newslettery, cloud, zákazníci, social. Přednášky z La Degustation Online

Cloud reálně – zkušenosti a tipy

Velmi hojně skloňované téma. Kterých všech starostí se zbavíte, když cloud začnete využívat? Je skutečně příjemné nemuset se starat o správu souborových serverů, poštovních serverů a různých aplikací. Ale jak klidně pak můžete spát? Uvažujete-li o využití cloudu, nebo ho již používáte, poslechněte si zkušenosti Daniela Kolského z mamacoffee, Tomáše Zajíčka z Lundegaard, Pavla Doležala z Netmailu či Martina Pohla z Etnetera.

Nechte zákazníky pracovat za vás

Zákaznické zóny – moderní webové aplikace fungující jako internetové samoobsluhy – jsou dnes trendem lákajícím na možnost zvýšení tržeb bez větší námahy a rizika. Denně s nimi přicházíme do styku, neboť je používají s úspěchem banky, pojišťovny, operátoři, dodavatelé energií i jiní. Jak správně budovat úspěšné zákaznické zóny, v jakém rozsahu, co v nich nabízet, co neopomenout a jak je spravovat? O dobré rady, tipy a zkušenosti se podělil Lukáš Zilvar z Cetelemu, Radek Jirka z UniCredit Bank, Jiří Malý z Mather Advertures a Tomáš Peterka z Vodafonu.

Kde leží zlato na sociálních sítích

Jsou přes všechny ty články a konference sociální sítě stále nedoceněným a nedostatečně prozkoumaným zdrojem příjmů, nebo snad mají pravdu ti, kteří je považují za žrouty času bez valného komerčního významu? Kde v sociálních sítích leží skutečný potenciál pro B2C i B2B byznys a jak nastavit své podnikání, aby se z nich skutečně mohl něco získat? Svoje názory a poznatky z praxe přednesl Jakub Mach ze ZoomSphere, Vít Horký z Brand Embassy, Filip Gregor ze Socialbakers, Martin Petrášek z eMerite, Milan Janecký z KBM Group nebo Marie Grafová ze SiteOne.

Newslettery, aneb jak se netvářit jako spam

Emailing, newslettery a rozesílání komerčních sdělení obecně, to je jeden z nejsilnějších nástrojů vůbec. Rozesíláte reklamní sdělení i vy svým klientům a zajímá vás personalizace těchto e-mailů, jejich správné vytvoření s ohledem na atraktivnost, čitelnost nebo konverze? Nebo vás trápí otázka, jak správně vybudovat databázi kontaktů, či legislativní správnost rozesílání obchodních sdělení? Pak byl tento díl seriálu určen právě pro vás. Poradil Jiří Štěpán z Etnetera, Martina Bubalová z Mailkit, Jiří Penkala z Acomware, Tomáš Pergler ze Seznamu nebo Martin Halama z FG Forrest.