Mall Group rozbíhá televizi. Nabídne vlastní tvorbu od Lukáše Záhoře ze Stream.cz

E-commerce gigant Mall Group patřící do skupiny Rockaway letos spustí vlastní online televizi. Nabídne v ní originální tvorbu, za kterou stojí duo ze Stream.cz, bývalý šéfproducent Lukáš Záhoř a producent Milan Kuchynka. Ti se na Stream.cz podíleli na tvorbě seriálů jako Kancelář Blaník, Autobazar Monte Karlo, Semetr nebo thriller Pěstírna.

Mall Group se tak stává prvním českým e-commerce hráčem poskytujícím vlastní hranou tvorbu. Podle vyjádření společnosti je poptávka po originální tvorbě tím, co spojuje diváky po celém světě bez ohledu na geografická a technologická specifika.

„Mall chce být blíž svým zákazníkům. Snažíme se zjednodušit a zpříjemnit jim život, což se propisuje nejen do nákupního procesu, ale odpovídá tomu i koncept vlastní internetové televize,“ říká Jakub Havrlant, CEO Mall Group, která dnes působí v sedmi zemích a loni překročila obrat 17 miliard korun.

První vlaštovky na konci roku

„Chceme, aby s námi lidé mohli trávit více času, který nebude jen o nakupování, ale i o zábavě. Navíc mám radost z toho, že do toho jde s námi zrovna Lukáš Záhoř a jeho tým. Líbí se mi na nich, že si dokážou jít vlastní cestu,“ doplňuje Havrlant.

Šéfproducent Lukáš Záhoř

Záhoř a Kuchynka odešli z portálu Stream.cz koncem loňského roku. Poslední čtyři roky se soustředili na posouvání hranic původní tuzemské internetové produkce a výrobu kvalitního videoobsahu. Podobná očekávání má Mall také v jejich novém působišti. První novinky mají být uvedeny koncem letošního roku, kdy má být nová internetová televize oficiálně spuštěna.

„Vstup do světa e-commerce je výzvou, jakkoli to zní jako klišé. Začátky budou nepochybně náročné, nevyhneme se přehodnocení některých ověřených postupů, ani omylům. Jsme ale připraveni udělat maximum k využití potenciálu silného segmentu a vytvořit v něm funkční organismus. Věřím, že dokážeme oslovit novou cílovou skupinu a zformovat z ní diváckou základnu, kterou bude propojení světa zábavy a nakupování bavit,“ říká šéfproducent Záhoř.

Producent Milan Kuchynka (foto Mall Group)

„Naše dosavadní práce na dramatické tvorbě a hlavně reakce diváků i médií na ni dokazují obrovský růst zájmu o tuto oblast audiovize. Plánujeme spolupráci s renomovanými autory i mladými talenty. Při hledání silných a atraktivních témat se však zaměříme i na evropskou tvorbu nebo vývoj vlastního seriálu, který by rezonoval v dalších zemích, v nichž Mall Group působí. V první fázi se ale logicky budeme věnovat tomu, abychom dokázali zaujmout české internetové publikum. To je pro nás nyní prioritou,“ dodává producent Kuchynka.

Kromě vlastní seriálové produkce počítá programové schéma internetové televize také s původními populárně-naučnými a zábavnými pořady, které budou dílem vznikající redakce videoobsahu.

Diskuze k článku