Kromě praktických příkladů z oblasti generování leadů, affiliate, zákaznické péče na sociálních sítích či videoreklamy očekávejte také studii věnovanou tomu, jaké trendy aktuálně vnímají přední čeští a světoví odborníci v digitálním marketingu – demografické cílení v PPC, TrueView Video Ads, online affiliate marketing, gamifikace, best practises mobilního marketingu, retargeting či smart TV v Česku. A samozřejmě i obrovský prostor pro diskusi s přednášejícími a odborníky na digitální marketing.
„Jsme si vědomi toho, že kvalitních obchodních výsledků v digitálním prostředí lze dosáhnout realizací takových online aktivit, které vhodně navazují na obchodní cíle firmy a požadavky jejích zákazníků. Na konferenci chceme na konkrétních příkladech ukázat, jak to dělali ti, kterým se to podařilo,“ prozrazuje Luboš Plotěný, ředitel agentury Dobrý web, a dodává: „Chceme účastníky připravit na blízkou budoucnost, proto se bude mluvit i o trendech jako jsou gamifikace, mobilní marketing, content strategy, retargeting a mnoha dalších.“
Účastníci konference se mohou těšit na případové studie například od provozovatele internetových obchodů Vivantis na téma affiliate marketingu nebo od společnosti Google o využití videoreklamy na YouTube pro zlepšení vnímání značky Karlovarských minerálních vod. Své zkušenosti představí kromě jiných také zástupce společnosti Brand Embassy Vít Horký, který se v rámci studie podělí o zajímavé informace na téma zákaznická péče na sociálních sítích.
O postupu redesignu webu a jeho vlivu na business výsledky pohovoří Petr Kleiner, marketingový ředitel ČSOB Pojišťovny, jeden z vítězů soutěže WebTop100 v roce 2011. Prostor dostane i nedávný rozsáhlý redesign webu společnosti T-Mobile. Zástupce středních firem zcela jistě osloví případová studie společnosti Dobrý web na téma jak úspěšně prodávat kvalitní a dražší produkty online. Na časté podceňování situace v oblasti bezpečnosti webů poukázal na loňském ročníku v praktické ukázce Michal Špaček, tentokrát na případových studiích ukáže, jak může mít zabezpečení webu negativní vliv na obchodní výsledky firem.
- Celodenní konference WebTop100 pořádaná konzultační agenturou Dobrý web se koná ve čtvrtek 25. října 2012 od 9 hodin v multikině CineStar Praha – Anděl.
- Zájemci o účast se mohou registrovat prostřednictvím online formuláře.
- Součástí projektu je také prestižní soutěž firemních webů. Slavnostní vyhlášení výsledků letošního ročníku proběhne po konferenci ve večerních hodinách.
Na pořádání projektu WebTop100 se podílí agentura Dobrý web ve spolupráci s generálním partnerem akce společností FORPSI. Hlavními partnery jsou Media Factory a NetDirect. Partnery jsou dále Gemius, General Registry, Seznam.cz a Tuesday.cz. Mediálně akci podporují E15.cz, Lupa.cz, Marketing&Media, Podnikatel.cz, Trend Marketing, Tyinternety.cz. Produkčně ji zajišťuje společnost Internet Info.