Infografika: Základy přesně cílené reklamy přes Facebook Exchange

Retargeting reklama na Facebooku funguje podobně, jako kdekoliv jinde. Na základě aktivity uživatelů na webu mají marketéři možnost uživatele pohybující se na Facebooku zacílit reklamou. Vložili jste si na e-shopu do košíku nové plavky, ale nakonec si je nekoupili? Přes Facebook Exchange možná uvidíte nabídku na slevu přesně na tenhle model. Prohlíželi jste si zájezdy do Egypta na webu velké cestovní kanceláře? Je možné, že zájezdy k ústí řeky Nil právě s touto cestovkou vás teď Facebook bude zásobovat.

Facebook Exchange je skvělý způsob, jak oslovit internetové uživatele, kteří zároveň navštěvují Facebook, s nabídkou na zboží či službu, o které již v minulosti projevili nějaký zájem. Reklamy ze systému FBX se dříve zobrazovaly pouze v postranním sloupci na pravé straně. Ten marketéři považují za méně atraktivní, protože si uživatelé reklamy v něm všímají méně, než v news feedu, hlavním kanálu příspěvků a novinek.

Od března tohoto roku Facebook poprvé pustil FBX reklamy i do news feedu, kde jsou od května přístupné všem. Tím retargeting na největší sociální síti jen získal na přitažlivosti. Základní statistiky o FBX reklamě v news feedu shrnuje infografika od MDG Advertising:

MDGExchangeAdsInfographic