Infografika: Slova, která prodávají

Jak napsat reklamní sdělení tak, aby bylo účinné a přitáhlo zákazníky? To je otázka, před kterou stojí všichni marketingoví profesionálové. Najít správnou odpověď je přitom podobným uměním, jako dobře namalovat obraz či složit krásnou píseň.

Stejně jako v případě každého umění, i v marketingu se ne všemu lze naučit. To ale neznamená, že není možné se vzdělávat a poctivou pílí se zlepšovat. Marketing je nakonec řemeslo jako každé jiné, a přestože ne každý v něm může být nejlepší, každý v něm může být tak dobrý, aby svou práci dělal kvalitně.

Naučit se proto lze i tomu, jaká slova v reklamě a dalších marektingových sděleních fungují, a jaká tak dobré výsledky obvykle nepřináší. Dobrou pomůckou může být následující infografika od společnosti Uberflip. Je sice v anglickém jazyce, takže není přímo použitelná v našich podmínkách. S obyčejným slovníkem či základní znalostí angličtiny vám ale dá velmi dobrou představu o českých ekvivalentech navrhovaných výrazů, které by v našich podmínkách měly být neméně efektivní.

Ponořte se tedy na chvíli do světa copywritingu a seznamte se se slovy, která tisícům marketérů před vámi zajistila dobře odvedenou práci.

Words-That-Convert-Uberflip-Infographic