Infografika: Kdy posílat e-maily, aby je adresát otevřel

Pokud píšete dobrému příteli, je šance, že si vaši zprávu nepřečte, minimální. Pokud ale jde třeba o firemní newsletter, už se věci mají jinak a rozhodně ne každý, komu ve schránce přistane, si na něj najde čas. Existují samozřejmě pravidla pro jeho tvorbu a obsahovou stránku věci, která mohou pomoci vyvolat pozitivní odezvu, svou roli ale může hrát i čas odeslání zprávy.

Právě na čas odeslání se infografika od GetResponse zaměřuje nejvíc. Vychází z toho, že většina e-mailů je svými adresáty otevřena bezprostředně po obdržení, po uběhnutí první hodiny se šance znatelně snižuje a s ubíhajícím časem dále klesá. Důležité je brát ohledy i na denní cykly lidí, kteří ne vždy sedí u počítače či kontrolují telefon a tablet, aby nové e-maily zachytili. Souhrn těchto faktorů způsobuje, že ideální dobou pro odesílání e-mailů pro zvýšení šance jejich otevření je osmá až devátá hodina dopoledne a mezi třetí a čtvrtou hodinou odpolední. Více v infografice…

Infografika - odesílání e-mailů

Via GR