Infografika: Jak tvořit kvalitnější obsah než ostatní

Potřebujete poradit s tím, jak vytvářet efektivní marketingový obsah na web? Pak právě vám může přijít vhod infografika od LookBookHQ. Najdete v ní shrnutí základních pravidel, jak se s tvorbou obsahu vypořádat. Jak zařídit, aby právě váš obsah měl maximální šanci své publikum zaujmout.

Infografika nese název Effective Storytelling, to, co vás ale rozhodně nenaučí, je psát kvalitní povídky. Naopak. Je zaměřena na to, jak se přizpůsobit základním lidským obranným strategiím proti přívalu informací. Jak vytvořit obsah, který i přes obranné metody a hlučnost internetu svoje publikum osloví.

Pravidlo první: Používejte multimedia! Na internetu se každý raději podívá na video, než aby četl další a další odstavce zdlouhavého textu. I přesto průměrný člověk na internetu denně přečte sto tisíc slov.

Pravidlo druhé: Přizpůsobte se tomu, že lidé nečtou, ale skenují. Informace musí vyčnívat, aby čtenáře zaujaly a prozkoumal je podrobněji.

Pravidlo třetí: Nikdo nemá čas. Nečekejte, že se čtenář ve vašem obsahu zorientuje sám, pravděpodobně nemá kdy. Zestručněte  a vypilujte svou zprávu tak, aby mu všechno podstatné dodala až „pod nos“.

Pravidlo čtvrté: Nenenechte se překřičet! Buďte osobní. Dejte čtenáři důvod, aby si všiml právě vás. Emoce fungují lépe, než racionalita. Ne nadarmo se říká, že na sociálních médiích musí každá značka mít svou osobnost.

Pravidlo páté: Neupadněte v zapomnění. Na internetu je tolik obsahu, že skutečně vyčnívat z davu není ani trochu snadné. Kvalitní obsah vám přesto může zajistit o trochu více pozornosti, než mají ostatní. I tenhle malý rozdíl ve váš prospěch může v celkovém součtu hrát velkou roli.