Infografika: Jak si vede obsahový marketing v roce 2013

Obsahový marketing sice přímo nespadá pod naši hlavní oblast zájmu, je s ní ale velmi úzce provázán a často marketing na sociálních sítích ruku v ruce doprovází. I proto jde o jednoho z našich favoritů mezi moderními marketingovými metodami.

Jako takovému se mu snažíme věnovat prostor pokaždé, když narazíme na zajímavý zdroj, který se jím zabývá. Takovým zdrojem je i infografika od DashBurst The State od Content Marketing 2013. Mezi zajímavostmi, které se z ní dozvíte, stojí za speciální zmínku třeba tyto:

  • webové stránky s blogem mají o 430 procent vyšší počet stránek indexovaných ve vyhledávačích a dvojnásobný počet indexovaných odkazů
  • B2B společnosti s blogem mají měsíčně o dvě třetiny více leadů
  • 91 procent B2B marketérů využívá výhod obsahového marketingu
  • zajímavý obsah patří mezi tři hlavní důvody, proč uživatelé na sociálních médiích sledují značky
  • spotřebitelé si z kvalitního obsahu odnáší pocit, že značka stojí o budování dobrých vztahů s nimi

To ale rozhodně není všechno. Více naleznete v samotné infografice, ke které vám přejeme příjemné a inspirativní počtení.