Infografika: Jak dělat marketing pro internetový blog

Tahle infografika je tak dlouhá, že kdyby byla o polovinu kratší, tak by pořád ještě byla dlouhá. Mírně poupravená hláška Jiřího Macháčka ze skvělé scénky Bible je pro tuhle infografiku tím vůbec nejvýstižnějším možným popisem. Infografika je to tak dlouhá, že pokud ji budete číst postupně, budete konec očekávat každou chvíli už od její první čtvrtiny. A to i přesto, že jsme vás na její délku předem upozornili.

Není ale rozhodně dlouhá zbytečně. Naopak, informační hodnota, kterou tahle infografika má, se jen tak nevidí. Venchito Tampon, její autor a provozovatel blogu Digital Phillipines, si na ní očividně dal opravdu záležet. V přehledných částech a bodech shrnuje všechny základní formy online marketingu, se kterými jako autoři nového blogu přijdete do styku, a které vám mohou pomoci takový blog zviditelnit. Co je ovšem důležitější, mnoho z těchto marketingových nástrojů můžete použít i pro jiné účely, než jen ke zviditelnění blogu.

Určitě se proto podívejte, jaká doporučení Venchito dává vydavatelům blogů kromě jiného také k sociálním médiím, obsahovému marketingu, online interakcím, designu a user experience, e-mailovému marketingu, placeným reklamám a analytickým nástrojům.