Internet Effectiveness Awards 2013 vyhrála kampaň Ford B-Max

Včera ve večerních hodinách byly již po osmé vyhlášeny výsledky soutěže Internet Effectiveness Awards, tentokrát za rok 2013. V 9 kategoriích soutěžilo celkem 89 projektů, vítěz ale byl podle prohlášení poroty vybrán poměrně jednoznačně. Stala se jím kampaň Ford B-Max pro automobilku Ford, která zároveň vyhrála i kategorii Auto-moto.

„Myslím, že nás všechny oslovil unikátní fakt, že se agenturám pracujícím pro Ford na této kampani podařilo prodat několik desítek aut B-max předtím, než bylo vůbec uvedeno na trh, což jasně svědčí o její efektivitě. Na tomto výsledku jsme se jako porota celkem hladce shodli.” zhodnotil rozhodování poroty jeden z jejích členů, majitel agentury Creative Store Petr Širc. Na kampani se podílely agentury Wunderman, Ogilvy a Mindshare.

GRAND_PRIX_Wunderman_Ford_B_max_02

V kategorii Společnost, politika, kultura vyhrála ocenění online komunikace hnutí ANO 2011. Cenu si za klienta osobně převzal předseda hnutí a současný ministr financí Andrej Babiš. Výsledky všech kategorií přikládáme níže.

Kategorie spotřební zboží, služby

  • 1. místo: řešení: Aplikace dTest, klient: dTest, o.p.s., dodavatel: eMan s.r.o.
  • 2. místo: řešení: Tipsport – Aukce, klient: Tipsport a.s., dodavatel: Wunderman s.r.o.
  • 3. místo: řešení: TopDesigner.cz, klient: Petr Synek, Petr Pasek, Michal Nosavcov a Lucie Vlková, dodavatel: Alka Language Specialists s.r.o.

Kategorie online obchod

  • 1. místo: řešení: Megapixel.cz, klient: MEGAPIXEL, s.r.o., dodavatel: PeckaDesign, s.r.o.
  • 2. místo: řešení: Nescafé Dolce Gusto Premium brandový klub + e-shop + netradiční teroristická kampaň, klient: Nestlé Česko s.r.o., dodavatel: Dark Side a.s.
  • 3. místo: řešení: Zvýšení konverzní schopnosti webu Hudy.cz, klient: Hudy Sport, dodavatel: H1.cz

Kategorie bankovnictví, pojišťovnictví a finance

  • 1. místo: řešení: QR Platba, klient: Česká bankovní asociace, dodavatel: Česká bankovní asociace
  • 2. místo: řešení: Navýšení návštěvnosti serveru Finance.cz, klient: Finance media a.s., dodavatel: KBM Group s.r.o.
  • 2. místo (Pozn.: stejný počet hlasů!): řešení: bezkola.cz, klient: Česká pojišťovna a.s., dodavatel: MEDIA FACTORY a. s.

Kategorie auto-moto

  • 1. místo: řešení: FORD B-Max – Jak prodat auto, které ještě není na trhu, klient: Ford Motor Company, dodavatelé: Wunderman, Ogilvy, Mindshare
  • 2. místo: řešení: ŠKODA AUTO – Rapid spaceback – Hyperlapse, klient: ŠKODA AUTO a.s., dodavatelé: SinnerSchrader, SYMBIO Digital

Kategorie telekomunikace a IT

  • 1. místo: řešení: O2 Extra výhody, klient: Telefónica CR a.s., dodavatelé: Etnetera a.s., Motion Media s.r.o.
  • 2. místo: řešení: Social media kampaň pro nový mobilní telefon Huawei Ascend P6, klient: Huawei Technologies (Czech) s.r.o., dodavatel: Inspiro Solutions s.r.o.
  • 3. místo: řešení: Nárůst B2B poptávek o 390 % – nový web Českých radiokomunikací, klient: České Radiokomunikace a.s., dodavatel: PragueBest, s.r.o.

Kategorie cestovní ruch a doprava

  • 1. místo: řešení: Portál pro uplatnění nároků při nepravidelnosti v letecké přepravě, klient: Click2Claim s.r.o., dodavatel: NETservis s.r.o.
  • 2. místo: řešení: TABLETENKY (1. česko-slovenský mobilní srovnávač cen letenek), klient: AARON GROUP, dodavatelé: AARON GROUP, eMAN
  • 3. místo: řešení: ERV Claims Online – nahlášení pojistných událostí z vašich cest, klient: ERV Evropská pojišťovna a. s., dodavatel: AARON GROUP

Kategorie průmysl a energetika

  • 1. místo: řešení: Webová stránka „Šetřím energií“, klient: RWE, dodavatel: Wunderman
  • 2. místo: řešení: Správa firemních dokumentů eDoCat, klient: Zdravotní ústav se sídlem v Ostravě, dodavatel: Onlio, a.s.
  • 3. místo: řešení: Fresenius Kabi, klient: Fresenius Kabi a.s., dodavatel: Lundegaard s.r.o.

Kategorie neziskový sektor, lidská práva a životní prostředí

  • 1. místo: řešení: Charitativní imageový projekt ERA pomáhá regionům, klient: ERA, respektive Poštovní spořitelna, dodavatel: Dark Side a.s.
  • 2. místo: řešení: Top školky, klient: Ing. Martina Šebestová, dodavatel: Ing. Martina Šebestová
  • 3. místo: řešení: Divadlo Minor, klient: Divadlo Minor, dodavatel: ManGoweb, s.r.o.

Kategorie společnost, politika, kultura

  • 1. místo: řešení: online komunikace hnutí ANO, klient: ANO 2011, politické hnutí, dodavatelé: FG Forrest, ANO, Mimofilm a RedMedia
  • 2. místo: řešení: NatočVideo.cz, klient: FTV Prima, spol. s r.o., dodavatel: Natočvideo s.r.o.
  • 3. místo: řešení: Bezbariérová Praha 1, klient: městská část Praha 1, dodavatel: ManGoweb, s.r.o.