Content First 2019: Jak získat sympatie veřejnosti, porazit konkurenci a rozšířit okruh zákazníků

Konference o obsahovém marketingu letos přinese originální a konkrétní tipy, jak získat zájem a sympatie veřejnosti, porazit konkurenci a nakonec i rozšířit okruh zákazníků. Sejdete se s úspěšnými stratégy z firem jako IKEA ČR, Seznam.cz, Rock Point, Mall.tv, Forbes, Česká televize nebo organizací Britská ambasáda a Člověk v tísni.  Ti přichází se svými inspirativními case studies, připraveni na vaše dotazy.

O čem bude na Content First konkrétně řeč?

Uslyšíte tajné triky copywritingu. Pokud chcete už dnes dělat obsahový marketing tak, jak ho budou chtít všichni ostatní dělat až za rok, neměli byste zmeškat přednášku Jana Javornického z Elite Solutions: Co pofrčí a co se vyplatí v roce 2020.

Engagement není pro společnost IKEA jenom pojem. Díky aktivnímu zapojení zákazníků na sociálních sítích se jí podařilo ušetřit obrovské mediální́ investice do reklamy. Přednášet budou Pavla Šedivá z IKEA ČR a Michaela Brůhová z agentury TRIAD Advertising.

Má smysl placená reklama i pro malé značky? Čte ji vůbec někdo? Vyplatí se to? Proč nám negeneruje konverze? Skvělý řečník Ondřej Sitta nabídne odpovědi, ke kterým se za poslední rok práce na sponzorovaném obsahu dopracovali v Seznam.cz

 

Podcastová vlna se loni v plné síle převalila i do Česka. Forbes patří na mediální scéně mezi nejpilnější producenty podcastů, přičemž měsíčně zaznamenává přes 40 tisíc stáhnutí. Takže Listen up! Jaké jsou možnosti monetizace podcastů řekne Hana Němečková.

Jaké jsou výsledky formátu typu brand content – konkrétně pořadu Závodní akademie na Mall.tv? Prezentovat svou strategii od bodu A, tedy nápadu a zapojení klienta, až po bod Z, tj. start na nové internetové platformě, přijdou Martin Vrána z Mall.tv a Václav Beran z agentury FUSE.

Dozvíte se, kudy cesta nevede. Pikantní i zábavné ukázky nepovedeného firemního obsahu přijde ukázat novinář Filip Rožánek z DigiZone.cz.

Konferenci Content First, která se koná 21. května v Praze, byste zkrátka letos neměli zmeškat. Neváhejte, projděte si nadupaný program konference  a pohodlně se zaregistrujte online.

Akci organizuje TUESDAY Business Network a produkčně zajišťuje společnost Internet Info.

Diskuze k článku