Co se smí a nesmí online? Digitálně (s)právně už ve středu

Online marketing a komunikace jsou běžnou součástí byznysu, málokdo ale může říct, že dobře zná jejich pravidla na české i mezinárodní úrovni. Právě proto vznikl nový formát konference Digitálně (s)právně, která se inspirovala úspěšným seminářem na toto téma z minulého roku.

Ve třech samostatných blocích se budou účastníkům po celý den věnovat zkušení právníci ze tří advokátních kanceláří, kteří poradí s vydáváním a přebíráním obsahu, kampaněmi na sociálních sítích, soutěžemi a reklamou, správou diskuzních fór i změnami v elektronické fakturaci. K dispozici bude také spousta prostoru na konkrétní dotazy a networking.

Kdy? Ve středu 20. února od 9 hodin.
Kde? Národní technická knihovna, Technická 6, Praha (www.techlib.cz)
Kdo? Advokáti z kanceláří Pelikán Krofta KohoutekAK Schovánek a CEAG.
Za kolik? Přátelských 2900 Kč bez DPH, registrace zde.

V prvním bloku bude řeč o duševním vlastnictví, a to včetně ochrany práv souvisejících s online projekty jako jsou ochranné známky, domény, design a vlastní či uživatelský obsah. Velice aktuální je i otázka neoprávněného přejímání obsahu. Další část se bude věnovat odpovědnosti, a to zejména z pohledu provozovatele „služby informační společnosti“, uživatele takové služby a v neposlední řadě i držitele autorských práv, který je provozem projektu poškozován. Přednášející uvedou konkrétní case studies, doporučení a rozbor nejčastějších chyb i možností právní ochrany.

Hranice mezi úspěšným digitálním marketingem a porušováním zákonů může být velice tenká. Blogosféra, reklama, virální kampaně, Facebook, to vše podléhá pravidlům. Ve druhém bloku se proto dozvíte, jak na nové formy komunikace v prostředí stárnoucích zákonů z minulého století, vše o regulaci reklamy a její aplikaci v online komunikaci, naučíte se (s)právně pořádat promo akce a soutěže na sociálních sítích. Zkrátka, najdete rovnováhu mezi kreativou, možnostmi internetu a zákonnými omezeními.

Společnosti se zároveň snaží maximum služeb a výrobků nabízet online. Čím dál tím více k elektronizaci míří nejenom vztahy se zákazníky, ale i procesy uvnitř společností. Díky nové úpravě elektronické fakturace účinné od ledna 2013 bude jen zdánlivě tento proces jednodušší než dříve. Novinka má vliv i na ostatní obchodní dokumentaci ve firmách, kterou může být nutné rovněž vést v elektronické formě. Cílem závěrečného bloku tak je seznámit účastníky s tím, jak nakládat s elektronickými dokumenty tak, aby splňovaly všechny náležitosti.

Určitě si tuhle příležitost nenechte ujít, jen tak se opakovat nebude. Další informace na tyinternety.cz/digitalne-spravne.