Bing vyzval Google na souboj s novou kampaní Bing It On

Bing It On umožňuje porovnat Google a Bing v rámci pěti vámi zvolených vyhledávacích dotazů. U každého dotazu se vám objeví výsledky z obou vyhledávačů, ani v jednom případě ale nebudete vědět, které jsou ze kterého (tedy pokud neznáte jejich strukturu a unikátní prvky, které se v jejich výsledcích objevují). Vaším úkolem bude zvolit, které výsledky vám lépe vyhovují, případně zda je jejich kvalita podobná. Po pěti vyhledávacích dotazech aplikace na body určí vítěze.

Bing It On

Microsoft v rámci této kampaně vychází ze studie, kterou si nechal zpracovat mezi cca tisícovkou respondentů. Ti stejným způsobem, tedy bez uvedení vyhledávače, srovnávali výsledky z Googlu a Bingu. Dvě třetiny respondentů v tomto výzkumu preferovaly Bing. To vám samozřejmě Bing It On připomene jak před zadáváním dotazů, tak v případě, že u vás vyhraje Google. Dostanete také možnost dát si další kolo a zkusit dalších pět dotazů. Jednou to přece vyjít musí…

Vyhrál Google, ale jen těsně

Výsledky jsou poměrně vyrovnané. V našem případě sice vedl dlouhou dobu Google, a to tak, že v klasickém penaltovém rozstřelu by se pátý míč už nekopal, v posledním hledání ale Bing náskok snížil. Na rozdíl od Googlu totiž zobrazil v posledním vyhledávání odkazy na několik stylových obrázků, kdežto Google obsahoval jen odkazy na videa (ty měl Bing také). Z předchozích dvou vyhledávání dvě skončily remízou, jedno mírnou převahou výsledků Googlu a v případě lněných semínek byly výsledky z Googlu lepší opravdu výrazně, především na prvních třech pozicích. Nakonec 2:1 pro Google. Jakých výsledků jste dosáhli vy?

Via Mashable, cnet