Amazon prý rozhazuje sítě a chce vlastní on-line televizi

Podle deníku Wall Street Journal už probíhají námluvy se třemi velkými televizními stanicemi. Původně on-line knihkupectví, dnes největší e-shop na světě, už s videem pracuje dnes. Je jedním z největších prodejců digitálních médií – má obrovskou knihovnu filmů a televizních pořadů, kterou poskytuje předplatitelům své služby Prime.

K tomu už podobně jako třeba tuzemský Seznam produkuje vlastní obsah.  Narozdíl od Seznamu ho ale poskytuje jen platícím uživatelům. 

K tomu se proslýchá, že firma pracuje na vlastním set-top-boxu. Kindle TV měl ale podle loňských zpráv přinést Santa Bezos už k Vánocům, což se ale úplně nestalo.

Jinými slovy, Amazon se přestává jen dívat na to, jak zadavatelé reklamy pálí zbytečně peníze za necílenou reklamu. Ve své databázi má tuny uživatelských dat, které se dají zpeněžit i ve formě přesného zacílení reklamy mezi televizními pořady.  

Zdroje Wall Street Journal tvrdí, že služba Amazon TV je ale pořád v plenkách a není jisté, jak rychle jde vývoj dopředu. V technice ale problém není, a tak jediné, co by mohlo službu zabít bude nedostatek obsahu v případě, že zkrachují jednání s televizemi.