Tweetující podprsenka slouží v kampani proti rakovině prsu

Řecká kampaň má dodat ženám odvahu k tomu, aby si průběžně kontrolovaly svá ňadra. I proto, že to výrazně zvyšuje šanci na objevení případnou rakovinu prsu hned v počátcích. Podprsenka připojená přes bluetooth k chytrému telefonu postuje příspěvek na Twitter pokaždé, kdy se rozepne.

Tváří kampaně, za kterou stojí Nestlé,  je řecká herečka Maria Bakodimou. Speciální podprsenku má nosit dva týdny a její fanoušci tak budou mít přehled o tom, kdy se svléká, a zároveň má všem ženám připomenout čas na kontrolu prsou. No, docela svérázná záležitost…

Kampaň přichází akorát před začátkem „movemberu“, měsíce, kdy si muži nechávají narůst kníry, aby upozornili na svou fatální hrozbu – rakovinu prostaty (byť to možná část z nich ani neví).

Via Adrants