Trh online marketingu roste, agentury budou nabírat a investovat

Digitální agentury očekávají pro letošek růst a chystají se nabírat nové zaměstnance. Klienti o jejich marketing stojí, ale jak agentury dodávají, „příliš mu nerozumí a navíc očekávají hodně práce za málo peněz“. Přinášíme infografiku – přečtěte si od Míšy z www.helloworld.cz, jak na tom společnosti jsou.

Téměř tři čtvrtiny digitálních agentur plánují investice do nového softwaru a bezmála dvě třetiny chtějí zakoupit nový hardware. Spolu s dalšími zajímavými údaji to vyplynulo z průzkumu mezi řediteli a seniorními manažery 300 digitálních agentur z celého světa.

Do studie, kterou pro českou IT firmu Kentico Software provedla společnost Millward Brown, se zapojili také zástupci českých agentur.

Díky tomu infografika přináší třeba i srovnání toho, jaký je průměrný projektový rozpočet podle země. Česko ve srovnání poněkud zaostává. V přepočtu na americké dolary 29 tisíc je ani ne třetina toho, kolik dosahuje projektový rozpočet ve Spojených státech.

Infografika-Digitální-agentury-v-roce-2016

Diskuze k článku