Marketingová konference poradí, jak vítězit s covidem za zády

Contagious chystá 23. června po dlouhé době první offline marketingovou konferenci, na které by neměl chybět žádný marketér, planner, kreativec ani stratég, který chce vyhrávat i s covidem za zády

„Mohli bychom tvrdit, že pokud 90 % informací předáváme i přijímáme neverbálně, tak konference naživo opravdu dává velký smysl. Pro mne je zásadní se s lidmi skutečně setkat a promluvit si. Prostě nikdo z nás není ostrov,” řekl Míla Knepr, safely Contagious advisor.

Pestrá skladba hostů v jednom dni představí unikátní pohledy na to, jaký bude život během následujících měsíců nejen tady v Česku ale i ve světě. Budou se diskutovat data, prognózy, postřehy a příležitosti ze světa marketingu, komunikace a reklamy, které jsme během uplynulé doby nejen získali, ale také zaplatili. 

Vystoupí například Tomáš Prouza (SOCR), David Navrátil (Česká spořitelna), Radek Hudák (Shoptet), Martin ŽufánekMilan FormánekVojtěch Prokeš (Behavio), Lukáš Vynikal (Ideasense), Pavlína Louženská a řada dalších.

Událost proběhne pouze osobně a naživo, samozřejmě za dodržení všech aktuálně platných opatření. Konkrétní místo konání v Praze bude upřesněno v následujících dnech.

Vstupenky v ceně 5 800 Kč objednávejte na info@contagious.cz nebo contagious.cz/contagious-re-starter. Kapacita je omezená, proto si svůj lístek zajistěte co možná nejdříve.  

Total
0
Shares