TOP virály týdne: Slepec hovno vidí

Slepec hovno vidí

Jsme rádi, že po čase můžeme do našeho výběru zase zařadit nějaký ten český kousek. Tentokrát Kotek s Mádlem propagují neziskovku Brailcom, která pomáhá nevidomým v oblasti zpřístupnění informačních technologií. Like!

Nissan LEAF: Gas Powered Everything

Co kdyby všechny přístroje na světě potřebovaly k chodu benzín nebo naftu? To asi není svět, který bychom chtěli, že? Minimálně ne podle Nissanu, který propaguje svůj nový vůz s nulovými emisemi. Video už má prakticky 750 tisíc zhlédnutí.

John Cleese and the selfish bastard

Výrobce navigací TomTom má s virály poměrně úspěšnou zkušenost (asi pamatujete na video, kde navigaci namlouvá Darth Vader). Teď natočil sérii krátkých videí s Johnem Cleesem (hvězdou Fawlty Towers a především Monty Pythona).

Hahn Super Dry

Australský výrobce piva Hahn se možná inspiroval reklamami na Škodovku a nechává také nahlédnout pod povrch výrobního procesu.

Nike Chosen – Just do it

Tenhle typ reklam prostě funguje. Nedávno dal dohromady všechny svoje hvězdy Adidas v kampani Adidas is all in, teď se o něco podobného zase pokouší Nike. A i když se nám to líbí, na ultra geniální kampaň Nike Air (Věděli jste, kde se bere vzduch do podrážek bot Nike?) jen tak něco nemá.

Orange Cineday – Hussars

Jen málokdo si může dovolit natáčet tak velkorysé spoty, jaké mají mobilní operátoři. Orange vytvořil velkorozpočtový trailer jen proto, aby zpropagoval, že v úterky dostane díky Orange jeden lístek do kina zdarma (v podstatě jako český T-Mobile v kampani s kouzelníkem Richardem Nedvědem). Uvidíme, jaký úspěch čeká kampaň na YouTube.