TOP virály týdne: Budoucnost je růžová

Nikebasketball – Basketball Never Stops

Monopol na marketing adrenalinových sportů má Red Bull, rugby je spojené s Adidasem, o fotbal se perou všichni, ale když jde o basket, je v podstatě jenom jeden lovebrand – Nike. A když do každého svého spotu narvou všechny basketbalové hvězdy současnosti, bude to mít úspěch vždy.

The Amazing Everyday – Nokia Lumia 800 Smartphone

Nokia bojuje na všech frontách. A jestli má nová Nokia Lumia (první smartphone s hardwarem od Nokie a operačním systémem od Microsoftu) uspět, bude to ještě setsakra drahá legrace. Ale první reklama není vůbec zlá.

Kinect Effect

Microsoft podruhé. Se skvělou reklamou, která propaguje nekonečné možnosti využití jejich killer produktu Kinect.

Productivity Future Vision (2011)

A Microsoft potřetí. Tentokrát s neuvěřitelně propracovanou vizí budoucnosti (ta je samozřejmě ideálně propojená s produky Microsoftu, i když Siri si asi myslí své). Technologické vize a koncepty jsou každopádně oblíbeným tématem. V roce 2009 byl obrovským hitem technologický koncept od Nokie a první video od Microsoftu na sebe nenechalo dlouho čekat. Jediným rozdílem je, že to loňské si na YouTube pustilo nějakých 35 tisíc lidí a to letošní už 2 miliony..

 

Dnešní výčet nyní trochu netradičně uzavřeme českou kotlinou. Od minulého týdne všude kolem nás začala vánoční sezóna. Tu tradičně ovládají mobilní operátoři a nás zajímalo, jak si vedou na YouTube.

T-Mobile: Volej zdarma

Zatím jednoznačným vítězem je T-Mobile s Bolkem Polívkou a Jakubem Kohákem. První video z jejich vánoční série reklam se na YouTube blíží už moc hezkým výsledkům: 290 tisíc zhlédnutí. Loňský ultra hit s Chuckem Norrisem se letos asi očekávat nedá (skoro všechna Chuckova videa se dostala přes půl milionu zhlédnutí a Chuck Norris a T-Mobile: Fotorámeček se ustálil na famózních 1,4 milionech), ale i tak je i letos na YouTube mezi operátory na Vánoce asi rozhodnuto.

Vodafone: Veselé Velikonoce

Vodafone si s pomocí Nightwork jede velikonoční náladu a jejich zatím nejúspěšnější video na YouToube je lehounce za 50 tisíci zhlédnutí.

O2: Ostatní vánoční dárky mají letos důvod žárlit

Tradičně velice konzervativní O2 si nebere na pomoc žádnou oblíbenou hudební kapelu ani jiné celebrity a soustředí se hlavně na sdělení. Poslední místo s 1,3 tisíci zhlédnutí.