Sociálnímu prohlížeči RockMelt se daří. Nyní získal 30 milionů

import-socialnimu-prohlizeci-rockmelt-se-dari-nyni-ziskal-30-milionu.jpg

Zpráva přichází teprve dva týdny potom, co startup oznámil partnerství s Facebookem. V nové vlně investorů jsou jak ti stávající, tak několik nových. Přitom RockMelt nemá ani celých 400 tisíc měsíčně aktivních uživatelů a denně aktivních má jen 180 tisíc (dnes MAU 387 175 a DAU 182 992). Tyto statistiky jsou navíc stále ještě částečně ovlivněné ohlášením partnerství s Facebookem a vydáním nové verze, čímž se počet uživatelů krátkodobě zvýšil s tím, jak si chtěli lidé novinku vyzkoušet.

Nicméně tím, na co RockMelt momentálně sází, je aktivita stávajících uživatelů, jakkoli jich není mnoho. Jak píše Ben Horowitz, spolumajitel investiční společnosti Andreesseen Horowitz, na svém blogu, RockMelt dosahuje:

  • Průměrně 6 hodin denně na uživatele.
  • Průměrně tři konverzace denně přes zabudovaný chat.
  • 60 procent uživatelů pod 35 let je aktivních v chatování a denně posílají 65 zpráv.
  • Průměrně 20 denních užití informačních nástrojů na uživatele.
  • 80 procent vyhledávání probíhá přes prohlížeč, pouze 20 procent přes homepage vyhledávačů.
  • 56 procent uživatelů je pod 24 let, 80 procent pod 35 let.

Právě tyto charakteristiky uživatelské aktivity by se měly stát základem pro budoucí monetizaci prohlížeče.

Via IF