Smartsupp získal 10milionovou investici, jeho ocenění se tak vyšplhalo na 67 milionů

smartsupp2

Brněnský startup Smartsupp poskytující chytrý chat pro e-shopy a webové stránky získal investici od české platformy pro tvorbu webů Webnode a Spread Capital, investiční společnosti zakladatele Mall.cz Ondřeje Fryce. Investoři za 10 milionů korun dohromady získají podíl 15 procent. Smartsupp to oceňuje na 67 milionů korun.

Smartsupp funguje od roku 2013 a v České republice dosahuje na více než 80procentní podíl na trhu. Celkově má 66 tisíc firemních uživatelů, z toho dva tisíce platících. Mezi nejznámější z nich patří Alza.cz, Generali pojišťovna, Škoda Auto nebo portál bezrealitky.cz. Společnost uvedla, že jen v srpnu dosáhla obratu přes jeden milion korun.

Jako jeden z projektů Smartsupp vyvinul službu sloužící na nahrávání návštěvníků webů – Smartlook, o kterém jsme psali také v seriálu Startup Týdne. Zajímavostí je, že tenhle projekt je (a podle tvůrců vždy bude) pro uživatele zdarma.

Jak funguje byznys postavený na sledování návštěvníků webů? Co všechno o vás vědí vlastníci online stránky, na kterou se právě díváte, a jak s informacemi můžou naložit? Podívali jsme se na dva české startupy – Smartlook a Zeerat. Firmy, které dokážou vysledovat, jestli se na webových stránkách nudíte.

„Zakladatelé Smartsuppu nás přesvědčili důrazem na jednoduchost produktu a maximálním prozákazníckým přístupem. Navíc je tenhle tým dalším důkazem, že v Brně opravdu vznikají zajímavé technologické firmy s globálním potenciálem,“ vysvětluje Vít Vrba, CEO Webnode.

„Investory jsme zaujali díky dosavadním úspěchům Smartsuppu a zkušenému 11člennému týmu, díky kterému se produkt uchytil nejen v Česku, ale i v zahraničí. Veškeré klíčové aktivity řešíme in-house, vybudovali jsme know-how na globální úrovni v oblasti SaaS vývoje [software-as-a-service] a online marketingu,“ uvedl k investici Vladimír Šandera, jeden ze zakladatelů startupu.

smartsupp livechat

Diskuze k článku