S Restu se teď budete moct zacheckovat. Chce tím zvednout počty recenzí až desetkrát

Přes 70 tisíc recenzí restaurací, a pořád je to málo – aplikace Restu si ke svým druhým narozeninám naděluje novou funkci. Zavádí mobilní check-ins. A čeká, že nová funkce dokáže číslo recenzí až zdesetinásobit.

Zatím probíhá testovací provoz ve všech restauracích řetězce Coloseum, do konce července by měla být funkce spuštěna naostro.

Chceme prostě zaručené hodnocení…

Už teď si Restu může odškrtnout kolonku lídra mezi portály, které shromažďují hodnocení restaurací. Doteď je lidé mohli dělat až po předchozí rezervaci a návštěvě podniku, čímž aplikace zajišťovala, že nejsou vymyšlené. S check-iny by si to ale pojistit měla taky, lidi pustí k hodnocení restaurace až ve chvíli, kdy by v ní opravdu měli být. „Aplikace zaměří jejich GPS lokaci, uživatele tímto způsobem označí a ten bude moct napsat recenzi. Zajistíme tak, že hodnocení budou i nadále ověřená,“ upřesňuje Pavel Suchánek, zakladatel služby.

Hodnocení po rezervaci a hodnocení skrze tlačítko Check-in se budou zobrazovat zvlášť. Služba tak chce ponechat možnost rozeznat, jestli se recenze budou výrazně lišit.

Restu_Checkin 2

Restu má pro další rozšíření své důvody – mluví se o ní čím dál víc. Na konci května vyhrála všechny tři kategorie přehlídky AppParade. Chlubí se 1,5 milionem usazených hostů, kteří do restaurací přinesli přes 300 milionů korun. Do konce roku chce počet rezervujících uživatelů ještě zdvojnásobit. K tomu plánuje zvýšit počet podniků s real-time rezervací z aktuálních 500 na 2 000. Aplikace se dočká ještě jedné velké novinky – platby kartou.

Průzkumy Restu potvrdily, že lidé se o návštěvě podniku rozhodují právě podle hodnocení jinými zákazníky. Kdo je nechce psát dobrovolně, toho podporuje ještě kredity nebo bonusem od samotné restaurace. Tedy v případě, že jsou uživatelé zaregistrovaní.

Diskuze k článku