Pro Storyous je Česko malé. Se svým pokladním systémem míří do Polska

Chytrý pokladní systém pro kavárny a restaurace Storyous míří dál do Evropy. Po dvou letech své existence přerůstá tuzemský trh a nyní se chystá na expanzi do Polska.

„Aktuálně jsme ve fázi navazování kontaktů a příprav produktu. Vstup na polský trh plánujeme na 1. kvartál roku 2016,“ říká Igor Třeslín, CEO Storyous.

Polsko představuje pro Storyous velký trh plný příležitostí. „Polské podniky jsou na tom podobně, jako ty české. Hodně z nich má zastaralé pokladní systémy. Srovnatelné je Polsko i co se týče platů nebo cen nájmů,“ upřesňuje Igor Třeslín motivaci, proč míří zrovna tam.

igor_treslin_storyous

Igor Třeslín, šéf Storyous. Foto: Rockaway

Nejrychleji rostoucí pokladní systém

Podle skupiny Rockaway, která má Storyous ve svém portfoliu, jde momentálně o nejrychleji rostoucí pokladní systém ve střední Evropě. Ještě na začátku roku 2015 obsluhoval jeho software 100 podniků, které získal v roce 2014, během letoška ale počet jeho klientů v ČR přesáhl 700 kaváren a restaurací. To představuje přibližně 720 tisíc hostů, které měsíčně v ČR obslouží.

Spoluzakladatel a bývalý CEO obědového portálu Lunchtime (dnes Zomato) Igor Třeslín převzal vedení Storyous letos na jaře a ze startupu, který čítal 15 zaměstnanců, vybudoval firmu s 50 lidmi, která se pořád rozrůstá. „Náš pokladní systém v mnohém předběhl dobu, už teď je například technicky připraven na příchod elektronické evidence tržeb,“ říká Třeslín.

storyous_aplikace

Efektivnější pro restaurace i zákazníky

Storyous majitelům kaváren a restaurací pomáhá s jejich efektivním řízením. V reálném čase majitel provozu může sledovat například to, které pokrmy se nejvíce prodávají, jak si vedou jednotlivé stoly z hlediska tržeb nebo jaký je stav skladových zásob. Přitom v podniku nemusí být přítomen.

Mobilní aplikace pro uživatele – návštěvníky podniků – nabízí nejen informace o otevírací době či kontakty kaváren či restaurací, ale i jejich hodnocení od návštěvníků, aktuální denní nabídku, mobilními platby a věrnostní programy. Přes aplikaci si mohou zákazníci i objednávat.

Diskuze k článku