Objednávka z DámeJídlo.cz nyní díky Storyous putuje přímo do kuchyně

Gastrotechnologický startup Storyous začíná využívat schopností svého systému, a tak nově mají tři tisícovky podniků možnost propojit svou chytrou pokladnu napřímo s největší českou službou pro rozvoz jídla DámeJídlo.cz. Ulehčit to má práci restauraci a přinést vyšší pohodlí pro zákazníka.

Storyous využívá toho, že mnoho podniků si kvůli zavedení EET pořídilo jeho chytré pokladny, a nyní do nich přidává další funkce. Integrace DámeJídlo.cz je jen první vlaštovka, kterou mají do budoucna následovat další.

„Spolupráce s DámeJídlo je pouze začátek. V následujících měsících zahájíme integraci dalších gastronomických služeb a aplikací do našich pokladen. Cílem je udělat z nich terminál pro kompletní ovládání veškerých provozních procesů. Češi se paradoxně díky kritizovanému EET mohou posunout na světovou špičku v chytrém řízení gastronomických podniků,“ vysvětluje Petr Filipec, provozní ředitel Storyous.

Výhoda integrace DámeJídlo.cz do chytrých pokladen Storyous tkví v tom, že dosud šla každá objednávka od zákazníka nejprve k personálu restaurace a ten ji musel ručně naklikat do pokladny a poslat do kuchyně. Při tomto procesu jednak mohlo docházet k chybám a jednak bylo vše zdlouhavé.

Pokud však nyní daný podnik využije nové integrace těchto služeb, zašle se přijatá objednávka rovnou do kuchyně, a to přesně v takovém znění, jaké si zákazník vybere, včetně speciálních požadavků. Proces tak bude plně automatizovaný a rychlejší.

„Systém je nyní nasazen na testování v několika podnicích a pokud se osvědčí, nasadíme ho v následující aktualizaci pokladen Storyous. Našim cílem je s novou funkcí zjednodušit práci nejen restauracím, kde ušetříme důležité desítky minut každý den, ale také zákazníkům, kteří DámeJídlo využívají,“ dodává Petr Filipec.

Storyous uvedl své první pokladny na trh v roce 2014. V současné době patří k významným hráčům na českém a polském trhu. Jeho gastronomický systém umožňuje například vzdálenou správu podniku, kontrolu personálu, vyhodnocení ekonomické výkonnosti podniku, průběžnou inventurizaci nebo evidenci méně tradičních platebních prostředků včetně kryptoměn. Své know-how chce nyní využít jak pro posílení role na tuzemském trhu, tak pro expanzi do Turecka, Německa a Maďarska.

Diskuze k článku