Konec spekulacím. Skypicker rebranduje na Kiwi.com

Od března, kdy Skypicker koupil doménu Kiwi.com, se spekuluje, co s ní má v plánu. Tak teď už je jasno: firma se celá přejmenuje.

Před dvěma měsíci jsme hádali, že Kiwi.com by mohl být název nové aerolinky, kterou krátce předtím avizoval Oliver Dlouhý, CEO Skypickeru. Podle serveru DomainInvesting byla totiž docela drahá, prodávající Future Media Architects za ni prý dostal dostal 800.000 USD, tedy přes 19 milionů korun.

Čtěte také: Skypicker chystá vlastní aerolinku. Jak mu to může vyjít?

S aerolinkou jsme se ale spletli, Skypicker měl s doménou ještě větší plány. Na Kiwi.com se rovnou přejmenuje, kromě názvu dostane i nové logo. Grafika webu ale zůstává stejná. Ani pro zákazníky se nic nemění, potvrzené rezervace to nijak neovlivní, vyhledávání letů a proces rezervace fungují stejně jako předtím.

„Začali jsme v roce 2012, dva kluci v garáži s ničím jiným než jedním velkým nápadem a odhodláním udělat revoluci v oblasti online leteckého cestování. O čtyři roky později máme 560 zaměstnanců, kteří mění velký nápad v realitu, poháněni stále stejným nadšením a vášní, jež pomohly společnosti vyrůst. Ovšem jak společnost a její produkt v průběhu let dozrály a naše cíle se stále zvyšovaly, ukázalo se, že název společnosti, který dobře sloužil dvěma klukům ve sklepě, už neodráží směr naší společnosti v nadcházejících měsících a letech,“ naznačuje společnost ve svém vyjádření důvody rebrandingu.

Změny na jeho webu proběhly dnes, jak se můžete přesvědčit na doméně Skypicker.com, která vás přesměruje právě na Kiwi.com. Nový je i Twitter účet @kiwicom247, Skypicker nenajdete. Nová aplikace je i v App Storu a Google Play.

 

Kiwi.com homepage

Počínaje dneškem je Skypicker na nové doméně Kiwi.com

Globální byznys z Brna

Víc se každopádně svět dozví tento pátek, kdy se společnost s novinkami chce pochlubit.

O Skypickeru je slyšet stále víc, jde o jeden z nejúspěšnějších českých startupů. Firma vznikla v roce 2012, o jejích začátcích se rozepsal pro Tyinternety Oliver Dlouhý před třemi lety.

V poslední době exponenciálně roste: v roce 2013 měl obrat 10 milionů, v roce 2014 vyskočil na 145 milionů, loni na 2 miliardy a letos předpokládá 10 miliard korun obratu. Jsou to globální čísla: firma denně prodá letenky za 20 milionů korun, český trh přitom dělá pouhé půlprocento obratu.

V Brně pro Skypicker pracuje zatím 560 lidí, letos jejich počet naroste přes 1000, uvedla v rozhovoru pro Tyinternety jeho finanční ředitelka Lucie Brešová.

skypicker 2015

Diskuze k článku