Infografika: Smartlook měsíčně natočí 235 milionů návštěvníků webů

smartlook

Smartlook, nástroj umožňující natáčet obrazovky návštěvníky webů, se podle jeho tvůrců z firmy Smartsupp stal již druhou největší službou tohoto typu na světě. Hranici sto tisíc uživatelů se mu podařilo překonat za deset měsíců fungování. Při příležitosti prvních narozenin firmy jsme se v Těch Internetech podívali na to, jak se startupu vlastně daří. 

V rychlém růstu firmě pomohla i desetimilionová investice investičního fondu Reflex Capital Ondřeje Fryce a společnosti Webnode z loňského září, díky které valuace startupu vzrostla na 67 milionů korun.

Smartlook (náš Startup Týdne #21) nahrává pohyb myší a další chování uživatelů webových stránek, díky čemu poskytuje jejich provozovatelům automatizované informace na základě nasbíraných dat v podobě video nahrávek.

Jak funguje byznys postavený na sledování návštěvníků webů? Co všechno o vás vědí vlastníci online stránky, na kterou se právě díváte, a jak s informacemi můžou naložit? Podívali jsme se na dva české startupy – Smartlook a Zeerat. Firmy, které dokážou vysledovat, jestli se na webových stránkách nudíte.

Petr Janošík, CEO a founder Smartlooku, nám loni v rozhovoru řekl, že má se startupem velké plány. „Pokud už [za pět let – pozn. redakce] nebude kam růst, tak bude vyexitovaný za stomilionové až miliardové částky. Jen tak máme šanci u nás podpořit startupovou scénu,“ popsal s tím, že i díky velkému úspěchu by Česká republika získala lepší jméno.

Při příležitosti rychlého růst Smartlooku jsme se podívali na to, jak se mu vlastně daří.

smartlook infografika

 

Diskuze k článku